Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner igen det och förstår dig till fullo!
Tack som faan. Är ett jävla vrak. Och alla är så förbannat peppiga och pallar inte att jag är det. För i helvete jag blev misshandlad och förnedrad och förminskad i 15 månader... jag måste få vara ett vrak. Get a grip liksom han krossade mig.

Nej det sker max en gång per år under min årliga "halv åtta hos mig" typ :rofl:
Detta år köpte jag iofs god italiensk hämtmat och drogade mina gäster med enormt mycket vin. Samtidigt som jag låtsades att jag lagat maten :angel:
Folk snackar fortfarande om hur kompetent jag är på matlagning och tjatar om receptet. Jag bara: "du vet, det blir svårt, jag kör på känsla"

Kaoz :rofl:
Förkolnad halloumi. I rest my case. :meh:

:D:D:D

Tack som faan. Är ett jävla vrak. Och alla är så förbannat peppiga och pallar inte att jag är det. För i helvete jag blev misshandlad och förnedrad och förminskad i 15 månader... jag måste få vara ett vrak. Get a grip liksom han krossade mig.

När man mår så är det extra djävligt att höra att man är stark! Man gör det som krävs för att överleva!

Skulle jag tex ge upp min kamp mot sjukdomen så kan jag lika gärna lägga ner allt! Men jag ska LEVA LÄNGE och då måste man kämpa även i motvind och hur dåligt man än mår.

Hoppas att du får ett avslut på detta så fort som möjligt så du kan gå vidare med ditt liv och att du repar dig helt och hållet bara för att bevisa för honom att han inte klarade av att bryta ner dig så som han ville!

...Du är världsbäst!
Det är inte konstigt att det brakar, men det har inte med styrka att göra, utan situationen...för styrkan har du!
Känner mig inte sån. Varken bäst eller som att jag har någon styrka. En urvriden överanvänd disktrasa har mer styrka (och värde) än mig

Känner mig inte sån. Varken bäst eller som att jag har någon styrka. En urvriden överanvänd disktrasa har mer styrka (och värde) än mig
Det är helt ok att känna så, och det är inte så konstigt alls.
Men du är visst det värdefull!! Du är värdefull och värd det bästa. :heart

Inte rattsurfa, denna bilden talar för sig själv:
943774_1282563165107860_639766812614578031_n.jpg

Nej du! Värde har du! Du ska inte nervärdera dig själv! Låt inte honom förpesta dina tankar nu!

Du är värdefull!
Jag vet att det är normaliseringsprocessen som pratar nu. Eller iaf delvis. Det faller bara väldigt väl ihop med min oförmåga att inte låta bli att värdera mig själv i förhållande till vad jag presterar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka