Nästa person som säger att jg är stark kommer jag att misshandla...
Känner igen det och förstår dig till fullo!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästa person som säger att jg är stark kommer jag att misshandla...
Förstår den känslan helt och fullt!!!! Hörde det uttrycket till leda under flera år... Inte fan kände jag mig starkare för det, hade inget val annat än att stå på benen och fortsätta juNästa person som säger att jg är stark kommer jag att misshandla...
Tack som faan. Är ett jävla vrak. Och alla är så förbannat peppiga och pallar inte att jag är det. För i helvete jag blev misshandlad och förnedrad och förminskad i 15 månader... jag måste få vara ett vrak. Get a grip liksom han krossade mig.Känner igen det och förstår dig till fullo!
Jag är grå i de tunna hudsprickorna på fingrarna, dvs, de syns helt plötslig!
Jag älskar dig vännen även när du är ett vrak. KramTack som faan. Är ett jävla vrak. Och alla är så förbannat peppiga och pallar inte att jag är det. För i helvete jag blev misshandlad och förnedrad och förminskad i 15 månader... jag måste få vara ett vrak. Get a grip liksom han krossade mig.
Förkolnad halloumi. I rest my case.Nej det sker max en gång per år under min årliga "halv åtta hos mig" typ
Detta år köpte jag iofs god italiensk hämtmat och drogade mina gäster med enormt mycket vin. Samtidigt som jag låtsades att jag lagat maten
Folk snackar fortfarande om hur kompetent jag är på matlagning och tjatar om receptet. Jag bara: "du vet, det blir svårt, jag kör på känsla"
Kaoz
Jo, det gör väl det. Vi får helt enkelt se vad som händer.@RedHyuuga ja risken är stor, men ibland kommer det fram mera information om saker på kuppen.
Stor Styrkekram
Måste shoppa nagelborste förstSmörj in dom med olja och låt det sitta på ett tag innan du gnuggar med nagelborsten så släpper det värsta.
Tack som faan. Är ett jävla vrak. Och alla är så förbannat peppiga och pallar inte att jag är det. För i helvete jag blev misshandlad och förnedrad och förminskad i 15 månader... jag måste få vara ett vrak. Get a grip liksom han krossade mig.
Måste shoppa nagelborste först
Äsch...jag hann inte skriva något vettigt...Nästa person som säger att jg är stark kommer jag att misshandla...
KaffesumpRotborste? Kökssvamp? Diskborsten? Badsvamp?
Känner mig inte sån. Varken bäst eller som att jag har någon styrka. En urvriden överanvänd disktrasa har mer styrka (och värde) än mig...Du är världsbäst!
Det är inte konstigt att det brakar, men det har inte med styrka att göra, utan situationen...för styrkan har du!
Känner mig inte sån. Varken bäst eller som att jag har någon styrka. En urvriden överanvänd disktrasa har mer styrka (och värde) än mig
Det är helt ok att känna så, och det är inte så konstigt alls.Känner mig inte sån. Varken bäst eller som att jag har någon styrka. En urvriden överanvänd disktrasa har mer styrka (och värde) än mig
Svinto?Måste shoppa nagelborste först
Jag vet att det är normaliseringsprocessen som pratar nu. Eller iaf delvis. Det faller bara väldigt väl ihop med min oförmåga att inte låta bli att värdera mig själv i förhållande till vad jag presterar.Nej du! Värde har du! Du ska inte nervärdera dig själv! Låt inte honom förpesta dina tankar nu!
Du är värdefull!