Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast de sa att de skulle meddela dom... därför blev jag fett irriterad. Jag vet mycket väl hur den normala rättegångsordningen är från slutplädering till fallande dom. Tom åklagaren vart förvånad över att dom inte meddelades iom vad domaren sade...
Mycket konstigt förfarande och att domaren sa så. Väldigt ovanligt att ge dom samma dag som fallet avslutas ju. Hen borde vara väldigt säker på vad domen blir då

Hemma och har satt igång en film. Sen ska barnet sova och mamman bada! Jag blir så sjukt skitig på jobbet så det är löjligt, det är liksom värre än att jobba i stall! Finkornigt damm som yr runt konstant. :yuck:

Det lilla barnet beställde kladdkaka som tårta så den snälla stora mamman slängde raskt ihop en åt honom.

Fyller man år så får man bli bortskämd, det som gör ont är det bara är han och jag idag. Min släkt bor så långt, typ där renarna bor, och vi i Västerås så vi får göra det bästa av denna dag trots avsaknaden av släktbesök.

Han är glad iallafall, han fick nyss en ny mobil av mig :D

Så nu kan farmor ta sin begagnade telefon som dessutom var låst till ett annat bolag än vårat och gömma den någonstans när någon förhoppningsvis aldrig kommer att gräva eller sätta in något :angel:

Hemma och har satt igång en film. Sen ska barnet sova och mamman bada! Jag blir så sjukt skitig på jobbet så det är löjligt, det är liksom värre än att jobba i stall! Finkornigt damm som yr runt konstant. :yuck:

Hahahaha när jag jobbade som sanerare så såg jag ut som en sotare ibland. Det var många gånger man fick tvätta sig i olja och Yes för att få sotet att försvinna :D

Behövs inte konkreta bevis för det? :confused:

Nä, jag anmälde en av mina chefer till facket efter att han skrek åt mig att jag var en otacksam jävla slyna :angel:

Det var bara jag och han som närvarade då och han fick en reprimand av facket pga hans uttalande, det var ganska frostig stämning mellan oss två dom sista 6 månaderna :cautious:

Dessutom var det svårt att undvika honom på jobbet eftersom vi bara var 10 st som arbetade där :D

Men jag vann! Det var han som fick skämmas! Det bästa är att jag var helt tyst när han skrek och gormade på mig, jag frågade om han var klar när han blev tyst och sedan ringde jag facket omgående när jag lämnat hans kontor.

Så nu jag skickat iväg det där förbannade yttrandet och hoppas att det är sista gången jag behöver göra något i detta ärendet och att aset får sitt straff!

Idag är hjärnan totalsplittrad och det där med att trafikleda tåg går sådär. Fixade till en rejäl försening på två tåg för ett par timmar sen som äntligen börjar fixa till sig. Nu är det snart dags för tågmöte igen och jag måste på något sätt samla ihop hjärnan. Silvertejp?

Idag är hjärnan totalsplittrad och det där med att trafikleda tåg går sådär. Fixade till en rejäl försening på två tåg för ett par timmar sen som äntligen börjar fixa till sig. Nu är det snart dags för tågmöte igen och jag måste på något sätt samla ihop hjärnan. Silvertejp?
Va jobbar du som nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka