Ja, gnid in det bara!
Vi har molningt om det känns bättre
Tack och lov så innehåller inte molnen regn och solen tittar fram ibland
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, gnid in det bara!
Nä, det känns inte bättre
/mvh jämngrått med regnskurar
Nej men oj titta nu skiner solen så vackert ute
Jaja, strö salt i såren du baraNej men oj titta nu skiner solen så vackert ute
Jag tycker inte om dig längre!
Oh no! Jag ändrar mig, jag har ingen sol mera
Jaja, strö salt i såren du bara
Nä, det känns inte bättre
/mvh jämngrått med regnskurar
Jag tycker inte om dig längre!
Jaja, strö salt i såren du bara
Ja, gnid in det bara!
Ska det vara så svårt att räkna ut... "slår mig för pannan"Lyssnade på radion och irriterar mig på att den enda fråga som diskuterades i samband med en bok om språk i Sverige var "varför minskar finskan och varför ökar arabiskan istället?" Seriöst? Kan man inte räkna ut det själv så undrar jag lite... Intressant dock att finska fortfarande vara större i antal som hade det som modersmål än arabiskan, jag hade faktiskt trott att arabiskan hade gått om redan, men det diskuterades inte överhuvudtaget...
Jag kom att fundera på idag om det händer något på Island? Alltså, man hör ju ingenting om Island på nyheterna, någonsin.
Ingenting om kändisar, sport, ekonomi, politik, samhället...ingenting? Medan det svämmar över av rapporter om just det från resten av världen (så man får förvisso nog av det ändå, men i alla fall) så hur kommer det sig att Island är så anonymt?
Det enda man hör därifrån är ju i princip om naturen får ett utbrott...
Medan man stundligen och dagligen hör allt om verkligen hela övriga världen?
Ja, gnid in det bara!
Medan det svämmar över av rapporter om just det från resten av världen
Inget om Asien?Fast är det verkligen så?
Om du besöker de stora tidningarnas hemsidor så är det ju snarare USA och England som dominerar, för att det säljer och kan påverka oss.
Jag hittar då inte särskilt mycket om vardagshändelser/politik/kändisar från länder i exempelvis Afrika, Asien eller Sydamerika?