Va jobbar du som nu?
Jag är fortfarande tågklarerare. Arbetsbeskrivningen tror jag är: Att trafikleda och övervaka tågen. Någonting sånt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va jobbar du som nu?
Nej nu är det plugg som gäller i veckan och lite ledigt i helgen. Men ska jobba mer framöver så jag inte står utan pengar i juni, dessutom så verkar ju bilen vilja kosta pengar
Jo, dom kan visst meddelas samma dag. Det finns inget som är normalare än något annat vad gäller det.Domar kommer aldrig samma dag. Normal väntetid är en vecka ibland mer .
Håller på att avlida av uttråkning Det enda jag kan tänka på är även sushi. Kaoz. Måste gå till sushihaket innan jag avlider
Jag måste bara fråga, lagar du aldrig mat
Hm, varför har jag fått för mig att du jobbade inom hemtjänsten eller dylikt?Jag är fortfarande tågklarerare. Arbetsbeskrivningen tror jag är: Att trafikleda och övervaka tågen. Någonting sånt
Jag gick in på dn.se nu och kollade avdelningen Världen. Artiklarna tog upp i tur och ordning Island, Kenya, Sydkorea, Italien, EU, Azerbajdzjan, Thailand, Syrien, Danmark ...Jag skummade bara igenom lite snabbt, kan självklart ha missat något.
Jo, alla de länderna (Nord- och Sydkorea) räknas till Asien, men i Sverige utgår vi från typ Nordeuropa när det gäller nyheter.
Program på TV är ju mestadels på engelska, fastän många läser tyska/spanska/franska i skolan.
Jag tycker det är en intressant diskussion att ha, så mitt inlägg var inget mer än en kommentar
OBS: Ej sakkunnig inom journalistik/politik/media/ så det är bara personliga reflektioner
Hm, varför har jag fått för mig att du jobbade inom hemtjänsten eller dylikt?
Har jag blandat ihop dig med någon annan nu tro, eller är jag bara trött och inte tänker. Igår lyckades jag blanda ihop krokus och tussilago så....Jag är inte lämplig att jobba med sånt. Har lite svårt för människor (även mig själv ) överlag och tycker om att vara ifred. Jag har varit anställd på Trafikverket i drygt 10 år
Jag fattade det som att domen skulle meddelas idag.Domar kommer aldrig samma dag. Normal väntetid är en vecka ibland mer .
Har jag blandat ihop dig med någon annan nu tro, eller är jag bara trött och inte tänker. Igår lyckades jag blanda ihop krokus och tussilago så....
Det är helt lugnt. Jag är en av Sveriges mest förvirrade människor så jag dömer inte
Det brukar rättens ordförande ge besked om när rättegången avslutas.Jag fattade det som att domen skulle meddelas idag.
Det var väl för att domaren uttryckte det såJag fattade det som att domen skulle meddelas idag.
Idag är hjärnan totalsplittrad och det där med att trafikleda tåg går sådär. Fixade till en rejäl försening på två tåg för ett par timmar sen som äntligen börjar fixa till sig. Nu är det snart dags för tågmöte igen och jag måste på något sätt samla ihop hjärnan. Silvertejp?