Grattis!!@Scata hade rätt, hade mitt jobbiga på morgonen så intervjun gick jättebra
Så, slipper äta nudlar hela sommaren, för nu har jag ett sommarjobb! ( som dessutom kan leda till extrajobb i höst!)
Btw - jag har alltid rätt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!!@Scata hade rätt, hade mitt jobbiga på morgonen så intervjun gick jättebra
Så, slipper äta nudlar hela sommaren, för nu har jag ett sommarjobb! ( som dessutom kan leda till extrajobb i höst!)
Inte i mina ögon. Inte just nu iaf.Det är helt ok att känna så, och det är inte så konstigt alls.
Men du är visst det värdefull!! Du är värdefull och värd det bästa.
Jag vet att det är normaliseringsprocessen som pratar nu. Eller iaf delvis. Det faller bara väldigt väl ihop med min oförmåga att inte låta bli att värdera mig själv i förhållande till vad jag presterar.
Jag har alltså rätt i att det är Trafikverkets fel att tågen alltid är sena, deras personal ställer till det och sedan meddelar tågbolaget att det är signalfel
Absolut inte! Här skyller vi allt på SJ tack så mycket
Nytränad, nyduschad, snart nyäten (vilket konstigt ord) och sitter i min nya soffa!
Igen då: Ibland meddelas dom samma dag, ibland senare. Inget av det är udda.Det var väl för att domaren uttryckte det så
Ingen jag känner har fått dom samma dag så de måste tillhöra den udda som inte får samma dag då.
Och nu lät det som jag umgicks med en massa kriminella men riktigt så illa är det inte hahaha.
Rör sig inte riktigt om kriminalitet i de fallen
Enbart en rattfylla då men även där fick hen vänta på dom
Måste vara maken! Eller hunden förresten, han började med en liten tugga i fredags redan.Vem har ätit upp dig
Det är det du har din samtalskontakt till älskad vän@ainasoja tack för ditt långa fina inlägg. Rent ovjektivt vet jag allt det där. Jag vet att jag har ett värde, det var ju en sakerna han inte tålde att jag hävdade, jag vet att jag faktiskt är stark som lyckades lura honom till att tro att jag var så nedbruten att jag inte skulle gå, jag vet att det jag gör är starkt. Men jag KÄNNER det inte. Jag går runt som i en jävla dimma. Mitt förnuft och min känsla är i sådan obalans att jag är rädd för mig själv. Jag vet inte hur länge mitt förnuft klarar av att hålla emot självskadetankarna. Hur länge jag rent fysiskt orkar stå emot hetsätningen med tillhörande kräkningar. Och jag kan inte tala om det för mamma och pappa. Eftersom jag idiotiskt nog vill skydda dem...
Fina voffen!Måste vara maken! Eller hunden förresten, han började med en liten tugga i fredags redan.
@ainasoja tack för ditt långa fina inlägg. Rent ovjektivt vet jag allt det där. Jag vet att jag har ett värde, det var ju en sakerna han inte tålde att jag hävdade, jag vet att jag faktiskt är stark som lyckades lura honom till att tro att jag var så nedbruten att jag inte skulle gå, jag vet att det jag gör är starkt. Men jag KÄNNER det inte. Jag går runt som i en jävla dimma. Mitt förnuft och min känsla är i sådan obalans att jag är rädd för mig själv. Jag vet inte hur länge mitt förnuft klarar av att hålla emot självskadetankarna. Hur länge jag rent fysiskt orkar stå emot hetsätningen med tillhörande kräkningar. Och jag kan inte tala om det för mamma och pappa. Eftersom jag idiotiskt nog vill skydda dem...
Men jag KÄNNER det inte.
Hann springa in på sushihaket innan de stängde. Sitter nu i soffan och käkar. Slurp