heartMardrömmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heartMardrömmar
Nämen? Vilket sammanträffande
Vad är det om?
Lycka till!Hittade massor av broccoli och blomkål ikväll så nu ska jag lära mig att äta det
Jajja jag lär gå ner i vikt om jag inte kan äta det
Lycka till!
Insomningstablett? Jag tar smärtstillande i sovdos (det är läget innan jag kan flyga dosen )Jag har så ont i ryggen och höger axel att jag inte kan sova, tog en insomningstablett nu så jag kanske får sova några timmar
Ramlade ner i bitterhetshålet över min mamma en sväng... När jag fick mina barn så var det på nåder jag fick ta upp en barnstol till sommarstugan och det var ett ständigt tjat om hur i vägen den var, och i hennes lägenhet fanns det inte en möjlighet att det skulle kunna få plats. Nu har syster fått barn och min kära mor har köpt barnstol och spjälsäng så att de har när de kommer på besök, både till sommarstugan och lägenheten... När jag dessutom påpekade att vi hade en spjälsäng som de kunde ha i sommarstugan så dög den inte, den har ju mina barn haft i flera år... Mycket bättre att köpa en ny... Dessutom fick jag SMS om att jag måste gratta min systerdotter för hon fyller fem månader, min kära mor som inte kan hålla rätt på vilka datum mina barn fyller och orkar inte ta sig tiden att stanna till hos oss när hon passera, nej hon åker hellre och sätter sig på McDonalds... Droppen blev när hon sen skickade ett sms om att jag måste komma ihåg att skicka in ansökningar till högskolan, jag kunde ju alltid försöka komplettera senare... Om hon överhuvudtaget hade brytt sig så handlar det snarare om att jag vill kunna tillgodoräkna mig det jag redan har läst...
Blä och usch vad jag känner mig bitter, men det kanske blir bättre när jag fått ur mig en del...
Förkolnad halloumi. I rest my case.
Jag tänkte höra om någon är lite intresserad av att ta över min psoriasis? Och kanske lite ppp från händer och fötter? Jag kan även tänka mig och betala bara någon tar det .
Sitter med tårarna flödande, de tycks aldrig ta slut. Tiden börjar rinna ut för gammelhunden och en kompis som är veterinär sa precis att hon sjävklart kommer hem till oss när vi fattat beslut. Känner mig som en bödel och förstår inte hur jag ska klara mig utan henne, hon har stöttat mig genom så mycket (sjukdomar, pappas sjukdom och bortgång osv).
Nu ska vi bara bestämma när....en dag i taget tills vidare, husse kommer hem på torsdag kväll. I helgen ska vi göra sånt hon älskar att göra, tex åka ut till sommarstället. Bara vara och njuta av varandra heart
Stor kram !Sitter med tårarna flödande, de tycks aldrig ta slut. Tiden börjar rinna ut för gammelhunden och en kompis som är veterinär sa precis att hon sjävklart kommer hem till oss när vi fattat beslut. Känner mig som en bödel och förstår inte hur jag ska klara mig utan henne, hon har stöttat mig genom så mycket (sjukdomar, pappas sjukdom och bortgång osv).
Nu ska vi bara bestämma när....en dag i taget tills vidare, husse kommer hem på torsdag kväll. I helgen ska vi göra sånt hon älskar att göra, tex åka ut till sommarstället. Bara vara och njuta av varandra heart
Kanske hjälper med en dusch?Vaken. Frusen. Trött. Regnet vräker ner ute. Kaffet är slut. Katastrof!