Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske hjälper med en dusch?
Eller ja, man får ju inte mer kaffe eller mindre regn för det, men det kanske känns lite bättre ändå sen för det låter ju inte som någon optimal start på dagen :down::turd:
Du verkar ha svårt att följa dina egna råd som du ger andra om att bli lämnad ifred här på buke.
Jag är fortfarande inte intresserad av dina tankar och råd hur jag ska leva mitt liv. Det börjar alltid så här, ett oskyldigt svar på nåt av mina inlägg på buke för att sen eskalera till diskussioner och tjafs där du förklarar hur jag ska leva, göra, känna och tänka. Fortfarande så känner du mig inte och vet inte allt. Du har inte ens träffat mig. Som så många gånger förr ber jag dig att lämna mig ifred igen annars hamnar du på min ignore lista igen och det var ju inte populärt hos dig sist.

@Snurrfian - helt ärligt verkar det ju som att hon gjort valet själv, eftersom hon inte direkt välkomnar dig och ditt barn (kul för barnet... :crazy:) utan verkar tycka att det räcker med din syster och hennes barn.
Du har nog inget att förlora på att ifrågasätta det och tala om hur du känner. Tvärtom.
Skulle jag ta upp det nu så skulle hon aldrig gå med på att hon har sagt så, mina barn är i dagsläget 10 och 13 år och har istället valt bort mormor, de är trevliga när vi träffas men skulle aldrig ens komma på tanke om att få åka till mormor, däremot vill de gärna att vi ska åka till mormors sommarstuga, dock utan mormor... ;) Och jag älskar stället, det är min barndoms ljusa plats och jag skulle vilja vara där mycket mer, men min mammas hordningproblem gör att det tar en dag för att röja för att få plats och sen får man skäll för att man har lagt saker på fel ställe. Många gånger längtar jag efter den dag hon inte längre kan köra bil och jag och syrran kan ta över stugan. Vi har samma tankar med vad vi vill med stugan och jag tror att vi utan problem kan komma överens om hur vi ska dela tiden där.

Alltså det här är hemskt att höra! Fy vad du har varit med om!
Hur fasen kan man göra så mot en annan människa?
Det är helt sjukt ja. Alla 'småsaker' som egentligen inte är småsaker räknas liksom inte...

Jag har inte en aning. Och att sitta och höra på hans lögner i rätten var fullständigt vidrigt.

Vaken. Frusen. Trött. Regnet vräker ner ute. Kaffet är slut. Katastrof!

Jag har bara kok kaffe hemma :crazy: Funkar ju inte när man har en bryggare :banghead:

Jag blev väckt av samtal från arbetspsykologen, jag skulle tydligen varit hos honom kl 10 men jag har inte fått någon kallelse.

Undrar hur många gånger han fått höra det som anledning :angel:

Jag skulle inte ha samvete till att bryta, hon har verkligen inga fler än mig och syrran... Dessutom är jag lite rädd att det ligger demens i någon form på lut, jag tycker att jag ser varningstecken redan och jag har bett henne kolla upp det men jag vet inte om hon har gjort det. Hon har paranoida drag och jag tycker att det blir mer och mer som hon helt tappar, visserligen blir hon även äldre men det känns inte rätt i magen. Så jag håller mig till min bita ihop och rinna av teknik som fungerar på det stora hela, jag faller ner i såna här hål emellan åt när det blir för påtagligt hur det är. Där emellan så håller vi en trevlig jargong emellan oss och jag håller henne ute ifrån våra liv, istället för att bli besviken att hon inte kommer.
Då förstår jag bättre och får nog erkänna att även jag hade behållit min mamma:)

Jag har bara kok kaffe hemma :crazy: Funkar ju inte när man har en bryggare :banghead:

Jag blev väckt av samtal från arbetspsykologen, jag skulle tydligen varit hos honom kl 10 men jag har inte fått någon kallelse.

Undrar hur många gånger han fått höra det som anledning :angel:

ICAs kokkaffe funkar i bryggare ;)

Jag glömde köpa hem i går. Ska försöka fixa det efter jobbet i dag. Men jag var så trött i morse att jag åkte till jobbet med en vanlig sko och en stallsko :o
Tur jag har ombyte på jobbet :angel:

ICAs kokkaffe funkar i bryggare ;)

Jag glömde köpa hem i går. Ska försöka fixa det efter jobbet i dag. Men jag var så trött i morse att jag åkte till jobbet med en vanlig sko och en stallsko :o
Tur jag har ombyte på jobbet :angel:

Har äckligt Löfbergs lila :wtf:

Ska göra kaffe i pressen, då funkar det med kok. Men det är fortfarande Löfbergs lila :yuck:

Sluta prata kaffe... :cautious:

Drog till ryggen idag. Min extrachaufför måste åka pga personliga problem. Alla tror att jag kan lösa allt. Och det regnar. :arghh::arghh::arghh:

@bumpo Fy, hoppas han får ett långt straff. Ibland (ofta) är straffen alldeles för milda i Sverige. Jag har förstått att du haft det jobbigt, men hade inte kunnat ana att det var så illa :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka