Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det gör det väl inte! Då får väl den som vill skjuta upp det planerade köpet motivera varför,man ska inte behöva fråga varför.
PS. Vi lever i 2016 ;):angel:

Det skulle nog den som vill skjuta upp göra redan i sina två första meningar, om det inte vore för att man halvveges i första meningen blir avbruten av en halv timme lång tirad med att det ska köpas nu nu nu, som sedan att avslutas med "Tror du jag är dum i huvet eller?" ...

Nu är du verkligen ute på djupt vatten :cautious:

Tror inte det. Enligt en skilsmässostatistik studie (som flera tidningar rapporterade ifrån tidigare i år) beror närmare 90% av skilsmässor och separationer på bråk om pengar och hur de ska användas i hushållet. Märk väl att det inte enbart gäller tvåkönade par, utan även samkönade.

Tror inte det. Enligt en skilsmässostatistik studie (som flera tidningar rapporterade ifrån tidigare i år) beror närmare 90% av skilsmässor och separationer på bråk om pengar och hur de ska användas i hushållet. Märk väl att det inte enbart gäller tvåkönade par, utan även samkönade.

Äh jag ger upp, tror att det bästa sättet att få dig att sluta är att inte bemöta dina inäll överhuvudtaget.

Och som den mansgris du är så förutsätter du att det beror på oss tjejer?
Inte att ni män super/spelar/horar upp dom?

Och som den mansgris du är så förutsätter du att det beror på oss tjejer?
Inte att ni män super/spelar/horar upp dom?

Nja, om statistiken säger att orsakerna är de samma för både två- och samkönade förhållanden utgår jag ifrån att båda könen är lika goda kålsupar...

Skulle behöva åka och handla. Och komma på vad jag ska äta till middag. Igår blev det mjölk och flingor....

Sitter fast på jobbet och kommer få jobba över..... Jag vill faktiskt hem och vara ledig efter att ha jobbat 7 dagar i sträck! :arghh:

Vart kommer man om man kör genom Trosa?

Man kommer till Fittja.... :p

Sen finns ju ett område som heter Snopptorp i Eskilstuna.

/hallonsaft som har rätt till fööör dålig humor idag då kaffet verkar koffeinfritt :banghead:
Ett grannställe här heter Pattala. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka