Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jäkla gubbkatt, han är väldigt orginell och hatar att bli borstad men jag är less på att han kräks hårbollar i sängen på nätterna så jag borstade honom, från början så spinner han och är så nöjd sedan från ingenstans så snurrar han runt och biter och river mig på handen. Han är långhårig och har en otroligt tjock päls så han behöver borstas någon gång per år :rage:

Han är gammal så han är väl förlåten, fyller man 15 i maj så får man väl vara en knäpp katt :meh:

Stall inklusive uteritt på en pigg gammelponny följt av spraytan-modellande. Nu sitter jag i soffan och slappar. Borde kanske laga mat men inspirationen är noll komma noll så morgondagens lunch får bli bröd, två kokta ägg, randig kaviar och makrill i tomatsås :d

Hemma från äventyr med mamma :heart längesen hon och jag var ut och gjorde nått själva så det var härligt. Blev ett par nya gympadojjor (kostade mig 99 kr bara då jag fick mammas presentkort med 500 kr på :p), 2 tröjor från New Yorker, tusch för att måla på textil, ny pennvässare, och en ny telefon och surfplatta :p Gick väl på sånt där erbjudande från "mobilbutik" eller vad man kallar dom, så har gått över från Telia till 3, med fast månadskostnad på 499 kr och fick då mobilen gratis, en Samsung Galaxy A5 samt en Galaxy Tab E som kostar 150 kr i mån (inbakat i de 499). Får se om det blir nån vettigare mottagning ute i skogen hos mamma nu :cautious:

Försökt samla lite tankar och energi med en hundpromenad, men vi var inte helt överens så visserligen var det skönt att komma ut men känner mig en aning irriterad när jag kom hem eftersom huliganen uppenbarligen hade något mer intressant i näsan och hjärnan än mig. :meh: Nähä läsa igenom och kolla om jag har missat något uppenbart innan jag skickar in!

Väntar på teet. Ångrar att jag åt pizza till middag. Kör tvättmaskin. Lyssnar på tap tap tap av duggregn emot fönstret. Glad att jag red på morgonen.

"Den ni har är det inget fel på" är garanterad inte orsaken till att han vill vänta med att köpa, om någon av parterna vill skjuta upp ett planerad inköp ligger det oftast något bakom som är betydligt mer viktigt enligt den parten som vill skjuta upp det planerade köpet, och då ligger det på den andra parten att ta reda på detta utan brusa upp och ta det till ett gräl.
Det gör det väl inte! Då får väl den som vill skjuta upp det planerade köpet motivera varför,man ska inte behöva fråga varför.
PS. Vi lever i 2016 ;):angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
451

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka