Har varit iväg och tränat (tillsammans med maken om någon undrar). Nu ska vi åka hem och laga mat och hänga framför tv:n innan det är dags att sova.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har varit iväg och tränat (tillsammans med maken om någon undrar). Nu ska vi åka hem och laga mat och hänga framför tv:n innan det är dags att sova.
Du kan göra ugnspannkaka/fläskpannkaka! Gott och enkeltSkulle behöva åka och handla. Och komma på vad jag ska äta till middag. Igår blev det mjölk och flingor....
men blääääää!Du kan göra ugnspannkaka/fläskpannkaka! Gott och enkelt
Tusen tack @hemlig som hjälpte mig och svarade på mina frågor! Om jag får något så är det tack vare digOch så har man skickat iväg en förfrågan om jobb/praktik till ett djursjukhus! Håll tummarna! ... eller inte, jag vet inte riktigt vad jag känner inför det
Det var så lite såTusen tack @hemlig som hjälpte mig och svarade på mina frågor! Om jag får något så är det tack vare dig
Det var så lite så
Får du det inte kan du ju skylla på mig
Jadå! Annars skulle jag få hålla mig ifrån alkohol länge! Äter cetrizin dagligen från mars till september typKan man ta ett glas vin när man tagit en cetirizin ?
Jag tycker jag förtjänar det efter den här veckan även om det nästan är att straffa mig själv eftersom det är både vitt och smakar pyton
Jadå! Annars skulle jag få hålla mig ifrån alkohol länge! Äter cetrizin dagligen från mars till september typ
Elefantbowling!Har ni några förslag på spel/lekar man kan göra i lag med fyra? Jag kommer på frågesport men sedan står det still, tänkte dra ihop ett event med våran klubb men jag måste komma på några roliga saker man kan göra, det kan vara saker man ska lista ut hur man ska lösa tex
Elefantbowling!
Ta ett par strumpbyxor och stoppa en biljardboll i ena benet. Bind strumpbyxan runt midjan eller sätt den på huvuden och försök knocka ner uppställda flaskor eller nåt med "snabeln" händerna får inte användas!Och det är?
Det får gärna vara flera olika små moment man kan göra tillsammans :-D