Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär ja, lastad och klar sen en timme tillbaka. Imorrn bär det av. :D
12966199_1281078825256294_2028762787_n.jpg

Kan man ta ett glas vin när man tagit en cetirizin ?
O_o

Jag tycker jag förtjänar det efter den här veckan även om det nästan är att straffa mig själv eftersom det är både vitt och smakar pyton :yuck: :angel:

Har ni några förslag på spel/lekar man kan göra i lag med fyra? Jag kommer på frågesport men sedan står det still, tänkte dra ihop ett event med våran klubb men jag måste komma på några roliga saker man kan göra, det kan vara saker man ska lista ut hur man ska lösa tex

Har ni några förslag på spel/lekar man kan göra i lag med fyra? Jag kommer på frågesport men sedan står det still, tänkte dra ihop ett event med våran klubb men jag måste komma på några roliga saker man kan göra, det kan vara saker man ska lista ut hur man ska lösa tex
Elefantbowling! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
452

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka