Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja när jag var på inflyttningsfest så lekte vi en lek där vi hade ett antal ord/namn på lappar. Första omgången så skulle man med andra ord förklara och de andra i laget gissa. Andra ingången fick man beskriva med bara ett ord. Tredje omgången var det charader. Fjärde var det ljud.
Samma ord återanvändes varje omgång. Och varje omgång höll på så många rundor det behövdes för att lapparna skulle ta slut.

Förstår du min dåliga förklaring när jag försöker prata i telefon med @EmmaW samtidigt? :p

Känner mig som att jag borde söka till biggest loser, alternativt bli lämnad på en öde ö med ett kilo ris i ett år eller två

Äter godis (@tornblomma säg till om du vill ha sällskap till den där ön sen...! :angel: ) och kollar på youtube...
Ska typ vara på gymmet 07.30-ish och sen köra (eventuellt) "vanlig" challenge, med världens träningsvärk redan innan, kl 08, alt. S.challenge kl 10...sen ingenting förrän kl 19 när det är Bodyjam.

Räknade på det där och är uppe i ca 7 pass/v nu...mot tidigare 11, eller de "beräknade" 0.
Det får gå som det blir med det där. Så länge jag inte ramlar eller får ont är det säkert bara att köra.

Blev ingen backträning, hjärtat slår inte helt som det ska efter ha arbetat natt.
Bad kompisen som kom på besök att ta med sin blodtrycksmätare men då vi är lika glömska blev den inte med :p
Däremot fick hon hem kassen dom vi båda glömt bort sen februari.
Sov ungefär 3 timmar, med kissepauser i innan jag gick upp.
Är ganska skönt att vara så trött i huvudet att man inte kan plugga. Kändes helt okej att gå ut och fixa i trädgården då utan att kännas som att man prioriterar fel.

Nu har jag sagt god natt till alla minst två gånger och ändå sover jag inte, var inte ens lagt undan telefonen.

Dricker te och kollar på walking dead. har kollat ikapp typ 8 avsnitt av greys anatomy så nu är det walking deads tur :p

Har ni några förslag på spel/lekar man kan göra i lag med fyra? Jag kommer på frågesport men sedan står det still, tänkte dra ihop ett event med våran klubb men jag måste komma på några roliga saker man kan göra, det kan vara saker man ska lista ut hur man ska lösa tex
Kubb :bump:
Eller krocket.

Samlar kraft för att ta hundarna på en runda och kvällsfodra.
Varför la jag mig i sängen efter middagen när jag vet hur svårt det är att släpa sig ut sen?

Har märkt att det kommenteras mycket med "inget HAT nu men..." och så samma tråkiga jävla kommentarer som lätt skulle passa som nätmobbing/näthat. Ändå.
Är det mer ok att skriva såna åsikter bara man lindar in det med "det här är inget hat mot dig..."?
Lite som "inte rasist, men...".
Jag tycker det känns fruktansvärt fel.

@ainasoja när jag var på inflyttningsfest så lekte vi en lek där vi hade ett antal ord/namn på lappar. Första omgången så skulle man med andra ord förklara och de andra i laget gissa. Andra ingången fick man beskriva med bara ett ord. Tredje omgången var det charader. Fjärde var det ljud.
Samma ord återanvändes varje omgång. Och varje omgång höll på så många rundor det behövdes för att lapparna skulle ta slut.

Förstår du min dåliga förklaring när jag försöker prata i telefon med @EmmaW samtidigt? :p

Förstod lite grann :angel:

@LittleJohn Nybakat bröd är aldrig fel. Färska frallor som är ljumna med smör och ost :love:
hade jag gjort frallor hade det dock sett ut som små rynkiga stenar eller något, får aldrig bakverk snygga.
Kanske för jag vill att det ska vara klart att äta redan när jag får tanken på att baka vilket händer extremt sällan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka