Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev hans orsak i första inlägget.
"Den ni har är det inget fel på" är garanterad inte orsaken till att han vill vänta med att köpa, om någon av parterna vill skjuta upp ett planerad inköp ligger det oftast något bakom som är betydligt mer viktigt enligt den parten som vill skjuta upp det planerade köpet, och då ligger det på den andra parten att ta reda på detta och inte brusa upp.
Men då kan du väl fråga honom då! Vi har levt ihop i 14 år och skulle det vara någon annan orsak så skulle han säga det."Den ni har är det inget fel på" är garanterad inte orsaken till att han vill vänta med att köpa, om någon av parterna vill skjuta upp ett planerad inköp ligger det oftast något bakom som är betydligt mer viktigt enligt den parten som vill skjuta upp det planerade köpet, och då ligger det på den andra parten att ta reda på detta och inte brusa upp.
Tack för tipset! Det ska jag skriva i mejlet utöver det personliga brevet Lät väldigt bra!Det tycker jag absolut du ska, det är en gigantisk fördel att du visar intresse för deras verksamhet.
"Jag skickar här en spontan ansökan då jag kommit i kontakt med er verksamhet genom....... Det jag såg intresserar mig och jag hoppas därför ni har möjlighet..."
Ja den kommer säljas men pga hund kommer vi inte få så mycket för den. Inte för att jag gillar att prata om min privata ekonomi men tack vare ett arv och två bonusar och mycket tillbaka på skatten är ekonomin inte ett problem. Speciellt inte eftersom det vi hittat är från ikea så det inte några 30000-kronors möbler direkt.Med reservation att tanken är fel men kanske ett förslag på lösning ifall det är p.g.a. ekonomiska skäl han inte önskar byta nu.
@Malin_L eftersom ni har pratat gemensamt om att byta soffa och han nu ändrat sig kanske han bör sälja nuvarande som det inte är något fel på för att sponsra lite till nyinköpet istället för att börja bråka.
Se till att äta en riktigt god lunch @Malin_L och något gott att skölja ner det med.
När jag åker till Inte_Ung passerar jag Glasberget, det ligger inte alls långt från henne.Sedan om du åker i närheten av Uldum i Danmark (där Jysk har sitt hovedlager) kan du åka en sväng inom Bögballe, eller om du åker mellan Århus-Grenå hittar du en skylt där det står Balle 6 ...
När jag åker till Inte_Ung passerar jag Glasberget, det ligger inte alls långt från henne.
Så länge du inte har flyttat så bor ni väldigt långt ifrån varandraGlasberget finns hos mig med, undrar om @Inte_Ung och jag bor nära varandra?
Indisk mat är det godaste jag vet!Jag och A är nyss inkomna hos mormor och morfar. Efter gympan bjöds vi på lunch på en indisk restaurang av en tjej i A's ålder och hennes pappa. De bor växelvis i Sthlm och Uppsala med dagis i Sthlm så hon har inga vänner här. Men A och hon har klickat! Efter lunchen lekte de ute på skolgården i en timme. Härligt! och jag är fortfarande mätt
Det är härligt när barn hittar varandra så där!Jag och A är nyss inkomna hos mormor och morfar. Efter gympan bjöds vi på lunch på en indisk restaurang av en tjej i A's ålder och hennes pappa. De bor växelvis i Sthlm och Uppsala med dagis i Sthlm så hon har inga vänner här. Men A och hon har klickat! Efter lunchen lekte de ute på skolgården i en timme. Härligt! och jag är fortfarande mätt
Jag åt en helt fantastisk mangokyckling såsen var så krämig och god! Kommer definitivt gå dit igenIndisk mat är det godaste jag vet!