Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@hemlig: Kommer man från Faluhållet när man ska till Tunatutten åker man över Venusberget du kan ju googla det också...
Nä, ångest tror jag inte att det är, mer nervositet, brukar kännas likadant när jag ska iväg och tävla. Lite klump och pirr i magen. Ska nog kila ner till stallet och få det momenten avklarat sen ta itu med disken.@RedHyuuga Ångest är ett helvete.. Anfaller när som helst utan förvarning och vägrar flytta på sig.
Har inte så mycket bra tips att komma med, mer än att försöka koppla av och andas. Andningsövningar fungerar bra för mig, blir lättare att få bort den där klumpen då. Brukar ta djupa andetag genom näsan, hålla kvar en liten stund och andas ut genom munnen. Lååångsamt och fokus på magandning. Jag brukar dessutom försöka fokusera på min puls, känna pulsen i hela kroppen en kroppsdel i taget (för övrigt underbart när man har tränat hårt och har hög puls!)
Nä, ångest tror jag inte att det är, mer nervositet, brukar kännas likadant när jag ska iväg och tävla. Lite klump och pirr i magen. Ska nog kila ner till stallet och få det momenten avklarat sen ta itu med disken.
Nej nu börjar ditt vampyrberoende igenJag käkar frukost och kollar the vampire diaries. Solen skiner ute så jag ska ut på en promenad och sen har jag inte mycket planerat för resten av dan
Började städa men tappade sugen när maken började bråka med mig att köpa ny soffa och fåtöljer fast vi har pratat om det jättelänge.
När vi har hitta vad vi vill ha och dessutom har ekonomin just nu ändå tycker han helt plötsligt att "det är ju inget fel på den vi har".