De kanske kommer nu allihopa.Imorgon är okej, mitt pass är slut om knappt 2 timmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kanske kommer nu allihopa.Imorgon är okej, mitt pass är slut om knappt 2 timmar.
Ser alla ormar framför migSa i gar stod vi efter vagen med en punktering pa trucken, mitt tio ar gamla reservdack som suttit under trucken sedan jag kopte den ny plockades fram och var "forvanansvart bra" enligt dack killen. Vi valde dock att Stanna i Amarillo Texas for att satta ett nytt dack pa reserv falgen. (har har reservdacket och falgen en nagot annan dimension an de ordinarie dacken och da falgen ocksa gick sonder, och ingen har en falg for ordinarie dack hemma, sa var fixade vi det nast basta och satte nytt dack pa reserv falgen. Atminstone borde det halla tills vi kommer fram till Carson City i Nevada sa vi kan bestalla sa det finns en dar nar vi kommer dit.
I dag korde vi av vid ett stalle dar route 66 (Route 66 ar en av de forsta vagarna tvars over landet som byggdes i borjan pa1920 talet och som det finns sanger, filmer och annat om) gar nara motorvagen. Det finns en bensinstation har och en stor grusplan dar vi parkerat oss for natten. Utsikten ar tamligen makalos och man maste anstranga sig for att hora motorvagen. Ett perfect stalle for en natt med hur mycket land som helst som jag kan ta hundarna att springa losa pa.
Utsikten genom dorren ...
En vatten pump for boskap ...
Bensinmacken som ar den enda byggnaden har. En halv kilometer fran motorvagen, med absolut ingenting i narheten ... undrar hur de overlever.
Ser alla ormar framför mig
Det är ett shoppingcenter i Borlänge som ser ut som ett stort bröst ! Tuna en ort utanför Borlänge! Smeknamn tunatutten , egentligen kupolen@Trott - tunatutten???
Håller på att knåpa ihop ett personligt brev - funderar om jag ska ta upp min personliga erfarenhet av dem ... ska jag inleda med det eller inte..
Köpcentrumet Kupolen i Borlänge. Bildgoogla så får du se varför det kallas tunatutten@Trott - tunatutten???