Vad i hela friden gör vi? Del XX

Status
Stängd för vidare inlägg.
@hemlig Buke är bra till mycket.
Hoppas du får sova.

Förklara som det är du kan inte träna på något som du inte fått information om fast du frågade, män det förvirrade och dementa släktet?!
Ja, egentligen är det inte så mycket att bli upprörd över att jag missat läxan. Men såna småsaker ger också ångest, så det är därför det känns jobbigt. Men instruktören är väldigt trevlig, så det är nog ingen fara tack och lov.

Det vill jag också bli egentligen, men har en sjukdom som hindrar mig.

Är det bara för mig som Buke är segt?
Vad tråkigt, det är inte bra.
Själv tror jag inte att jag kommer hålla för att arbeta på sjukhus så jag satsar på att läsa till distriktssköterska så fort jag kan så blir det inte så tungt jobb och vanliga kontorstider

Ibland betalar man i pengar, ibland får man vänta med att betala tillbaka och göra det i någon annan form. Jag vet att det är svårt att ta emot hjälp, särskilt i hennes situation.

Hon får se det som ett lån i stil med "pay it forward". Hon har mycket att tillföra när hon lappat ihop sin tillvaro. I någon form. Till någon. För mig räcker det hon inte går tillbaka och lever väl.
Tänker precis som du.
Jag ska försöka säga henne detta:)

Vad tråkigt, det är inte bra.
Själv tror jag inte att jag kommer hålla för att arbeta på sjukhus så jag satsar på att läsa till distriktssköterska så fort jag kan så blir det inte så tungt jobb och vanliga kontorstider
Ville också bli distrikssjuksköterska, så småningom. Men, vissa drömmar får fortsätta vara just det.

Produktiva två dagar, sytt 2 klänningar till mig, 4 par grytlappar, 2 st grytlappar till stekpannan samt 4 muggunderlägg ( en beställning ) :) nu ska jag sova. Men min luftmadrass är sne, så känns som jag ligger på tvären. Alltså den är inte rak utmed väggen utan hamnat lite diagonalt, så känns helt märkligt, trots jag ligger mitt på madrassen "som vanligt". Måste nog fan rätta till den annars lär jag nog inte somna :meh::rofl:
Imorgon ska jag och mamma iväg till tunatutten och även till Romme, är slöjd , hantverk och symässa där under helgen :)

@Trott sov gott och samla energi till imorgon efter produktiva dagar kan det nog vara förståndigt.
Fixa madrassen verkar lite obehagligt :p
Låter som att ni har en spännande dag framför er, väntar med spänning på rapport när du är hemma igen. :)

Funderar på att skicka iväg en förfrågan om jobb/praktik på ett ställe som ligger 30-50 minuter bort trots att jag har haft problem med ångest och mage i flera år nu när jag åker någonstans.
Fan vad nervöst :nailbiting: jag har ju min medicin och det är ju inte så troligt att jag får något men men .... :arghh::rage::nailbiting:

Håller på att knåpa ihop ett personligt brev - funderar om jag ska ta upp min personliga erfarenhet av dem ... ska jag inleda med det eller inte.. :nailbiting::banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 703
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
86
Senast: Gunnar
·
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 864
Senast: Sonic76
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka