Japp!Du jobbar inom lss eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp!Du jobbar inom lss eller?
Ja, egentligen är det inte så mycket att bli upprörd över att jag missat läxan. Men såna småsaker ger också ångest, så det är därför det känns jobbigt. Men instruktören är väldigt trevlig, så det är nog ingen fara tack och lov.@hemlig Buke är bra till mycket.
Hoppas du får sova.
Förklara som det är du kan inte träna på något som du inte fått information om fast du frågade, män det förvirrade och dementa släktet?!
Vad studerar du?Jag studerar mest men jobbar extra på ett boende. Just nu är jag otroligt nöjd då den jobbigaste har fått nya mediciner som gör att hen vill sova, så otroligt skönt för hen.
SjuksköterskaVad studerar du?
Det vill jag också bli egentligen, men har en sjukdom som hindrar mig.Sjuksköterska
Vilket minne jag har!
Vad tråkigt, det är inte bra.Det vill jag också bli egentligen, men har en sjukdom som hindrar mig.
Är det bara för mig som Buke är segt?
Tänker precis som du.Ibland betalar man i pengar, ibland får man vänta med att betala tillbaka och göra det i någon annan form. Jag vet att det är svårt att ta emot hjälp, särskilt i hennes situation.
Hon får se det som ett lån i stil med "pay it forward". Hon har mycket att tillföra när hon lappat ihop sin tillvaro. I någon form. Till någon. För mig räcker det hon inte går tillbaka och lever väl.
Går som vanligt för mig, Hotmail däremotVad tråkigt, det är inte bra.
Själv tror jag inte att jag kommer hålla för att arbeta på sjukhus så jag satsar på att läsa till distriktssköterska så fort jag kan så blir det inte så tungt jobb och vanliga kontorstider
Ville också bli distrikssjuksköterska, så småningom. Men, vissa drömmar får fortsätta vara just det.Vad tråkigt, det är inte bra.
Själv tror jag inte att jag kommer hålla för att arbeta på sjukhus så jag satsar på att läsa till distriktssköterska så fort jag kan så blir det inte så tungt jobb och vanliga kontorstider
Ok, vad konstigt, kanske är wifiet här som har något emot Buke...Går som vanligt för mig, Hotmail däremot
Det är tråkigtVille också bli distrikssjuksköterska, så småningom. Men, vissa drömmar får fortsätta vara just det.
Nä, tyvärr. Jag kan närsomhelst få extrema magsmärtor, kan inte riskera att det sker när jag står med en patient.Det är tråkigt
Inte ens halvfart skulle gå?
Nä, tyvärr. Jag kan närsomhelst få extrema magsmärtor, kan inte riskera att det sker när jagDet är tråkigt
Inte ens halvfart skulle gå?
Vad hemskt, jag förstår att du inte vill riskera detNä, tyvärr. Jag kan närsomhelst få extrema magsmärtor, kan inte riskera att det sker när jag står med en patient.
Och hur ska jag ens smidigt berätta om det ... ska jag ens?Håller på att knåpa ihop ett personligt brev - funderar om jag ska ta upp min personliga erfarenhet av dem ... ska jag inleda med det eller inte..