Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dricker vin. Och äter chips. Skyller allt på @ainasoja
Skit på digJag som är nyttig, äter köttgryta och drcker vatten
Skit på dig
Jaja, ignorera mig, gör det baraOrkar inte tvätta! Har nyss tvättat bort alla kläder jag blödde igenom denna veckan och bajs är så mycket äckligare att tvätta bort
Min unge häckar gärna i gungstolen. Tror vi får införskaffa två till.Har du med en sådan? Undrar om ungen klagar på mig om jag kastar ut soffan och skaffar en gungstol
Tack o lov! Då ska jag se om jag kan krypa ur soffan o frakta mig några meter till köket,innan jag börjar slita mitt hår och bita i en kudde av ren smärtaNope, jag tog också en innan jag drack en öl
Dock inget man ska göra ofta men denna gången gjorde jag så!
... och min vän ställer sig väldigt avig till all form av bidrag
Är det en Husqvarna eller Electrolux, isåfall kan man stänga av strömmen, turka ur all vätska som ligger i botten på maskinen, låta den stå öppen ett tag så det torkar ur. Sen är det bara att testa att köra igång den. Vår var hemsk innan vi insåg att barnen ibland satte in glas eller muggar som det fortfarande fanns vätska i, och ibland blev det för mycket , maskinen fick spunk och löste ut överfyllnadsskyddet.Jag funderar på det åtminstone...
Grattis på födelsedagen!Bestämde mig för att vara den tant jag är och sitter i gungstolen och dricker rosé. Snart ska vi ut och käka lite mat
Aegidienberger tror jag hon skaffat om jag minns rätt och är det inte det får @ASKAPLASKA rätta mig
En sak vet jag och det är att det är en gångartsras hon skaffat
Fast det ska ju vara positivt att bo och vara tillsammans med någon, det är ju någon som man ska kunna luta sig mot när man inte mäktar med själv. Och som framförallt finns där och stöttar när man behöver. Precis som man själv bör göra ifall det är åt andra hållet. Så tycker jag ivarjefall.Ja lite så känns det.. Är ju bipolär och kan svänga rätt ordentligt i humöret. Han verkar inte förstå hur otroligt viktigt struktur är för mig, även om jag säger det igen och igen. Det känns som om han inte bryr sig.. När jag säger att jag mår dåligt kan han kläcka ur sig ett "ryck upp dig" eller "tänk positivt".
Tror inte jag insett det full ut förrän jag började prata med min kollega som hjälpt mig tidigare. Han är schizofren och förstår på ett helt annat sätt vad jag går igenom och hur viktigt det är med någon som stöttar.
Jag blev attackerad på jobbet igår, ingen trevlig upplevelse. Min sambo svarade med "tur du hade larm" medan kollegan genast drog iväg mig till läkare och samtalskontakt. Bara en sån sak..
Usch nu blev det massa ventil! Det är så svårt när man inte riktigt känner någonting och samtidigt en massa känslor som inte verkar vara mina egna.. Borde kanske börja medicinera igen innan jag gör något förhastat..
Det är en Asko och den började dumma sig mot slutet... Jag bedömer som om den skulle tömma ur och börja skölja om jag tittar på disken... Så den som var i var lätt diskad, i stort sett bara att skölja av! Hade det varit i början av programmet hade jag nog provat din idéÄr det en Husqvarna eller Electrolux, isåfall kan man stänga av strömmen, turka ur all vätska som ligger i botten på maskinen, låta den stå öppen ett tag så det torkar ur. Sen är det bara att testa att köra igång den. Vår var hemsk innan vi insåg att barnen ibland satte in glas eller muggar som det fortfarande fanns vätska i, och ibland blev det för mycket , maskinen fick spunk och löste ut överfyllnadsskyddet.
Hey! Du är dumDet är en Asko och den började dumma sig mot slutet... Jag bedömer som om den skulle tömma ur och börja skölja om jag tittar på disken... Så den som var i var lätt diskad, i stort sett bara att skölja av! Hade det varit i början av programmet hade jag nog provat din idé
Åh kommer du och diskar åt mig? Varför tog du ett användarnamn efter en diskmaskin?Hey! Du är dum