Det är ju tur det, annars kommer ju hela projektet gå åt skogen!Hahaha ja ibland måste man få känna sig ung igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju tur det, annars kommer ju hela projektet gå åt skogen!Hahaha ja ibland måste man få känna sig ung igen
japp,jag hade turen att få en när jag köpte mitt förra hus,så den har följt med mig hit,när vädret blir ännu bättre ska den få stå i pensionärskuvösen under sommaren,så kan jag sitta där ,gunga och gnälla över dagens ungdom.......och klaga över turisterna på göta kanal (har utsikt över den )Har du med en sådan? Undrar om ungen klagar på mig om jag kastar ut soffan och skaffar en gungstol
Inte värt det. Jag har valt att inte jobba heltid för att jag inte är pengakåtInte kul alls men samtidigt blir det några kronor extra som sitter fint när man inte arbetar heltid.
Det enda som står är att det inte ska användas med alkohol, det står ingen orsak, men ofta förstärks den smärtstillande effekten eller att man blir dåsig också. Så inte att rekommendera. Gissar på att levern är det som tar stryk av att effekten förstärks.Blir jag sjuk som en hund om jag tar en citodon ihop med rosevinet?
Jag har så ont i diskbråcken att jag knappt kan röra mig.
Då låter det ju absolut som att du borde höra dig för om boendestöd, eller typ kontaktperson?Jag är inte så dålig att jag har rätt att få personlig assistent.
Jag har inte heller något behov av att få fysisk hjälp hemma genom tex Hemhjälp jag skulle behöva hjälp med att komma ut och handla, laga mat, hänga tvätt, betala räkningarna och planera veckan som kommer. Har missat otaliga läkarbesök för både mig och sonen pga att jag glömmer bort allt.
Kommer du vara på buke under natten?Gör mig redo för att jobba natten, känner mig inte så sugen men fina pengar
Jag får väl härda ut några timmar då,tack!Det enda som står är att det inte ska användas med alkohol, det står ingen orsak, men ofta förstärks den smärtstillande effekten eller att man blir dåsig också. Så inte att rekommendera. Gissar på att levern är det som tar stryk av att effekten förstärks.
Blir jag sjuk som en hund om jag tar en citodon ihop med rosevinet?
Jag har så ont i diskbråcken att jag knappt kan röra mig.
Man kan ha dagmatte/husse också. Blir ofta billigareÄr sugen på att skaffa hund. Men då måate man ha hunddagis och då blev det lite väl kostsamt
Då låter det ju absolut som att du borde höra dig för om boendestöd, eller typ kontaktperson?
Blir nog svårt att hitta i vår lilla by tyvärr.Man kan ha dagmatte/husse också. Blir ofta billigare
Finns olika typer av kontakpersoner, har jag för mig. Men ja, hör av dig till typ kommunen och säg som det är och se vad det finns för möjligheter till hjälp?Kontaktperson? Jag är inte isolerad och har inget intresse av att komma ut på bio eller fika
Jag har stor umgängeskrets så det är inget problem från mitt håll på nåt sätt men jag behöver hjälp med andra mer konkreta saker.
I vår kommun finns personliga ombud. Dom hjälper till med det du beskrivit ovan. Vet inte om det finns i din kommun men dom var guld värda när jag var som sjukast i giftstruman.Kontaktperson? Jag är inte isolerad och har inget intresse av att komma ut på bio eller fika
Jag har stor umgängeskrets så det är inget problem från mitt håll på nåt sätt men jag behöver hjälp med andra mer konkreta saker.
I vår kommun finns personliga ombud. Dom hjälper till med det du beskrivit ovan. Vet inte om det finns i din kommun men dom var guld värda när jag var som sjukast i giftstruman.