Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sorry, är inte ett fan av att diska jag heller, även om man kan tro detÅh kommer du och diskar åt mig? Varför tog du ett användarnamn efter en diskmaskin?
@ainasoja - Kanske kan en arbetsterapeut vara till hjälp då?
Lustigt nog så tänkte jag faktiskt välja det jag visste inte i vilket sammanhang men tänkte att det var närmast till kristendomen så det skulle nog vara lättast att läsa/forska om eller konventera tillmuttrar att ingen vill göra ett val åt mig så jag fick väl ta ett eget beslut och det blidde Islam, mest för att det var enklare att hitta material till det...
muttrar att ingen vill göra ett val åt mig så jag fick väl ta ett eget beslut och det blidde Islam, mest för att det var enklare att hitta material till det...
Ja lite så är det, buddhismen är väldigt intressant men det krockar en hel del med åtminstone min förförståelse om religion och det är svårt att tolka den utifrån sig själv, och åtminstone jag ramlar lätt i fällan att tolka hinduismen utifrån kristna/västerländska perspektiv och synsätt. Och även om jag är medveten om det så är det onödigt att skapa sig extra mycket jobb.Lustigt nog så tänkte jag faktiskt välja det jag visste inte i vilket sammanhang men tänkte att det var närmast till kristendomen så det skulle nog vara lättast att läsa/forska om eller konventera till
Det där sista är speciellt viktigtJa lite så är det, buddhismen är väldigt intressant men det krockar en hel del med åtminstone min förförståelse om religion och det är svårt att tolka den utifrån sig själv, och åtminstone jag ramlar lätt i fällan att tolka hinduismen utifrån kristna/västerländska perspektiv och synsätt. Och även om jag är medveten om det så är det onödigt att skapa sig extra mycket jobb.
Aha...näe de har inte funkat för mig heller, bortsett från mitt kedjetäcke (som förvisso har varit lite sisådär nu med axeln, men annars )Äh jag två sådana och det hjälper inte ett smack
Ja lite så är det, buddhismen är väldigt intressant men det krockar en hel del med åtminstone min förförståelse om religion och det är svårt att tolka den utifrån sig själv, och åtminstone jag ramlar lätt i fällan att tolka hinduismen utifrån kristna/västerländska perspektiv och synsätt. Och även om jag är medveten om det så är det onödigt att skapa sig extra mycket jobb.
Japp, när jag kanKommer du vara på buke under natten?
Vad jobbar du med?Japp, när jag kan
Kommer nog bli lugnare framöver
Jag studerar mest men jobbar extra på ett boende. Just nu är jag otroligt nöjd då den jobbigaste har fått nya mediciner som gör att hen vill sova, så otroligt skönt för hen.Vad jobbar du med?
Du jobbar inom lss eller?Vad jobbar du med?