Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag inte bor aslångt bort så kan jag bjuda dig (och mig) på ett gratis träningspass, först retar jag upp dig och sen jagar du mig med långpisken genom skogen, deal?![]()
Surar över att livevisningen från dotterns tävling är skitkass...![]()
Man skulle kunna tycka att när man har en av Sveriges största ungdomstävlingar så skulle man kunna se till att ha bra livevisning.. Men icke...De kör väl på mobilt internet eller 100/100 fiber. Brukar bli taskig överföring då.
Man skulle kunna tycka att när man har en av Sveriges största ungdomstävlingar så skulle man kunna se till att ha bra livevisning.. Men icke...
Man skulle kunna tycka att när man har en av Sveriges största ungdomstävlingar så skulle man kunna se till att ha bra livevisning.. Men icke...
Jag har köpt ett vin till ikväll som jag inte har druckit förut så det ska bli spännande.
Vi brukar oftast köpa småflaskor för det blir alltid över annars.
Maken dricker inte så mycket vin, han kan ta lite till maten sen går han över på öl.Det blir det inte här...
Vad är det för vin?Jag tror vi ska testa ett som jag köpte på rekommendation av @Dentaku, Gérard Bertrand Château L'Hospitalet.
De är i en kommunägd lokal så man tycker ju att kommunen borde ha sett till att verksamheten hade bra uppkoppling med tanke på att de försöker marknadsföra sig som ett lämpligt ställe trots avståndet...En bra live visning skulle behöva sponsring från någon av de stora net leverantörerna, Sedan beror det på om lokalen/platsen redan har fiber inlagd eller om de får köra trådlös länk. Om de inte får sponsring skulle en bra live täckning kosta i runda slängar 10-15000 och då försvinner ju det mesta av vinsten för föreningen.
Maken dricker inte så mycket vin, han kan ta lite till maten sen går han över på öl.
Allesverloren heter det, ett 2013 shiraz från sydafrika.