Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mellonaglar kirrade!
12819153_862803987198600_1993121317_n.jpg

Resten av outfiten består av mintgrönblåglittriga leggings och rosa t-shirt. Totalmatchat alltså ;) själv ger jag upp att vara mer finklädd än jeans och snygg tröja, kan ju ändå inte ha andra skor än gympadojor :meh:

Man skulle kunna tycka att när man har en av Sveriges största ungdomstävlingar så skulle man kunna se till att ha bra livevisning.. Men icke...

En bra live visning skulle behöva sponsring från någon av de stora net leverantörerna, Sedan beror det på om lokalen/platsen redan har fiber inlagd eller om de får köra trådlös länk. Om de inte får sponsring skulle en bra live täckning kosta i runda slängar 10-15000 och då försvinner ju det mesta av vinsten för föreningen.

Jag tycker att våren och framförallt solen kan sluta göra gästinhopp och bli permanenta här i hufvudstaden :D

Varför hittar jag på massa undanflykter istället för att plugga till alla tentor?
Jag behöver ju plugga så mycket det bara går :arghh:

En bra live visning skulle behöva sponsring från någon av de stora net leverantörerna, Sedan beror det på om lokalen/platsen redan har fiber inlagd eller om de får köra trådlös länk. Om de inte får sponsring skulle en bra live täckning kosta i runda slängar 10-15000 och då försvinner ju det mesta av vinsten för föreningen.
De är i en kommunägd lokal så man tycker ju att kommunen borde ha sett till att verksamheten hade bra uppkoppling med tanke på att de försöker marknadsföra sig som ett lämpligt ställe trots avståndet... :meh:

Vem har tagit mitt tålamod? :mad:
Eller glömde jag det i sängen??
Varit på promenad med hundarna i strålande sol och känt "suck" så fort de dragit lite eller stannat för oväsentliga saker. Jag brukar ju gilla hundpromenader :meh:

Maken dricker inte så mycket vin, han kan ta lite till maten sen går han över på öl.

Allesverloren heter det, ett 2013 shiraz från sydafrika.

Sydafrika brukar göra bra viner, jag tycker de har ett smalt spann (de som kommer hit då) kvalitetsmässigt. Inga bottennapp men kanske heller inte "oj, nu kan jag dö lycklig"-vinerna (vilka iofs är ovanliga, jag har endast fått det med bordeaux och vin från Rhone-dalen).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 020
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka