Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag älskar att bo som jag gör. Barnet meddelade att hon skulle gå ut till lekplatsen och leka där. Amen och jatack sa jag och tog fram en bytta glass från frysen :d

Fyyyy, BAD mama, Inte skal du väl sitta inne och fira med glass när BARNET går ut för att leka. GOOD mama sitter ju vid fönstret, biter på naglarna, är hyper nervös och undrar om ungjäveln kommer in helskinnad och inga trasiga kläder:meh: samt laga BARNETS favorit rätt som välkommen in efter leken present:p:D

Senast ändrad:
Fyyyy, BAD mama, Inte skal du väl sitta inne och fira med glass när BARNET går ut för att leka. GOOD mama sitter ju vid fönstret, biter på naglarna, är hyper nervös och undrar om ungjäveln kommer in helskinnad och inga trasiga kläder:meh: samt laga BARNETS favorit rätt som välkommen in efter leken present:p:D

Det där med att vara nervös för ungen har nog aldrig hänt. Jag litar på hennes förmåga att hantera saker och ting som kan inträffa på lekplatsen :p

Bygglampan och en del av det blå "taket" såg jag i Örebro nu på eftermiddagen.

Skulle jag ju vetat, att det är de härane norrlänningarna som stulit värmen och ljuset. Klarar de inte av kylan och mörkret får de väl flytta söder om E18 som oss normala vikingar:p

Senast ändrad:
Trött. Det är för mycket folk överallt när det är fint väder = körningen blir extremt psykiskt ansträngande :crazy:

Grattis @åke

11242522_1110178062330709_1739725313_n.jpg

Jag förtjänade godis idag, det är ju lördag och jag har ridit mina hästar ;)
Nu är maten strax klar (och jag har INTE ätit allt godis innan! Så vuxen jag är!) sen blir det väldigt stillsamt i soffan..

Man va FAN!!! Skulle slå mig till ro med Supernatural på netflix, men de KRÄKEN har tagit bort den!!! :banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage::rage:
Sånt här får den bste att överväga att ladda ner...

Barnets kompis har gått hem och vi chillar i soffan med vintersport. Barnet tycker dock att vi kan ge hästarna kvällsmat redan nu så vi kan se på Melodifestivalen sen. Att Melodifestivalen inte börjar förrän klockan 20 är uppenbarligen irrelevant :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka