Jag fikade på Shell vid 16.30 tiden och rastade hundarna i skogen på baksidanSitter på DSV, Tosrvik nu. Parkerade vid 2130
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fikade på Shell vid 16.30 tiden och rastade hundarna i skogen på baksidanSitter på DSV, Tosrvik nu. Parkerade vid 2130
Jag fikade på Shell vid 16.30 tiden och rastade hundarna i skogen på baksidan
Äh,dom ska härdas i tidHar köpt en sadel ikväll och var ju tvungen att provrIda i den.
Det blev Luggfrids första tur i mörker med pannlampa och han var så duktig min lille pojk.
Nu är jag så sugen på en lite längre sväng än den dryga kilometern vi skrittat våra två första turer men jag försöker vara förnuftig och vuxen hästägare och håller mig i skinnet så jag inte skrämmer livet ur min nykomling
Din bil ser väldigt liten ut till husvagnen. Lite så där så att jag undrar om det verkligen stämmer.I dag har vi kort vidare fran Florida genom Alabama. Det vill saga att vi har kommit ungefar halvvags igenom Alabama. Vi korde lika langt som fran Stockholm till Kopenhamn och da jag behovde tanka tyckte vi det var dags att stanna. Sedan kom vi pa att vi ju kort over till en annan tids zone sa nu ar klockan en timma tidigare ... och jag ar redan helt slut. Oh well. Vi ska rakna ner tre tids zoner till innan vi ar hemma igen.
Det vill saga, jag kor det har ekipaget:
Medan Maken ligger bakom i den har.
Men vad fan!?!Alltså wtf. Blev precis hotad på telefon? Så jävla sjukt. Brukar aldrig svara på dolda nummer, gör ett undantag och så blir det såhär han frågade om det var mitt förnamn + efternamn? Om det var jag på X-gatan? Och meddelade att han har följt efter mig ett tag och vet var jag bor. Undrade om jag vill ha min familj vid liv? Då la jag på. What the fucking fuck?! Hinner inte sitta i telefonkö till 11414 nu på jobbet heller, får väl gå förbi polisen på vägen hem. Jävla idiothelvete vad arg(och rädd) jag blir.
Första tanken var den där snubben som väntade in mig på hemväg i julas. Men han verkar inte riktigt riktig sas så tror inte det är han. Exet och jag skiljdes på god fot men han har några knarkiga vänner... Men det känns lite långsökt. Fy fan alltså.Men vad fan!?!
Har du nån aning om vad det kan vara för dåre? Nåt galet ex, sur kollega el dyl?
Måste vara otroligt obehagligt!Första tanken var den där snubben som väntade in mig på hemväg i julas. Men han verkar inte riktigt riktig sas så tror inte det är han. Exet och jag skiljdes på god fot men han har några knarkiga vänner... Men det känns lite långsökt. Fy fan alltså.