@Marita73 Jag hoppas du kanske kan smita tidigare om arbetet tillåter det.
Tyvärr funkar inte det. Jag måste vara här så länge tågen går men vi får se om Syster kanske tar sig dit. Jag hoppas det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marita73 Jag hoppas du kanske kan smita tidigare om arbetet tillåter det.
Om nån kommer hit som inte ska vara här så brukar jag först peka på skylten vid vägen som är en ej-infart med tilläggsskylt kamerabevakat område samt upplysa höga vederbörande att denne ska förpassa sig härifrån annars finns det en alternativ väg och då brukar jag peka på skorstenen från panncentralen.@Linta Vad bra att polisen tog det på allvar, skönt att höra.(älskar att betala skatt ibland)
Riktigt obehagligt att du inte vet vem det är, gör ju det hela mera läskigt.
Se till att ha batteriet i telefon laddat ordentligt när du går ut, vet även att en del tycker det är skönt att ta med en extra telefon ifall vanliga skulle strula eller inte ha täckning.
Var rädd om dig och du vet att Bukemaffian aldrig är långt borta vart man än bor om det krisar.
(smiter ut i köket och kollar var jag har min stora tunga Skeppshult stekpanna ifall det behövs akut backup)
mer godis, mer te o ännu mer hosta.
o så spy lite slem på det.
spännande dag det här.
Hemma och så sopslut i huvudet att jag försökte låsa upp dörren med cykelnyckeln...
Jag försökte ladda min kaffekopp imorse istället för min iPhone
Bättre det än hälla kaffe i iPhonen!
Fy så jobbigt @Marita73 kan du inte ringa in någon kollega? Iaf om din syster inte kan åka dit?
Definitivt!
Jag borde egentligen köpa ny telefon, men eh är man student så är man
Fy så jobbigt. Hoppas din syster kan komma loss iaf.Tyvärr funkar inte det. Jag måste vara här så länge tågen går men vi får se om Syster kanske tar sig dit. Jag hoppas det.
Du kan få min 6:a när iphone 7 kommer X antal konstiga skal från Marc Jacobs och Moschino ingår