Vad är du ? Duracell kanin?![]()
Haha, jag som har känt mig så seg och slö idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är du ? Duracell kanin?![]()
Har @Gunnar varit i gång igen? Eller är det bara på min dator det är mycket tätt mellan den lilla gröna pricken och avartaren på trådarna?
Alla mina koppar har vit bas/insida just på grund av detta!Jag är fortfarande, typ 7 år senare, lite rädd för mina mörkblå tekoppar.![]()
Uj vilken dag.. Massa nytt på jobbet, jobbigt samtal med läkare, blodprover (jag hatar sprutor!), nya mediciner, katt som kissat inne, sambo som inte bäddat ordentligt, häst med läskig böld på halsen som krävde veterinärvård, ont i halsen och hostig.
Helt slut i hjärnan nu (och insåg precis att jag, förutom frukost på jobbet, ätit två bananer idag..). Dags att sova! Så tacksam för min underbara fantastiskt förstående och stöttande kollega/kompis som ställer upp för mig trots att han har sina egna demoner att slåss mot och inte känt varandra mer än nån vecka!
Hoppas du blev tagen på allvar denna gång och att du får sova gott inatt. Glad över att du har en så bra kollega![]()