Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Barnet är på andra omgången pannkakor just nu, tur att jag stekte till ett kompani.
Räknar med att alla barn ska äta minst lika mycket pannkakor som min men de åt bara en var :D

Jag älskar f.ö. att ha lagom med gäster, känns så futtigt med bara oss tre i vanliga fall (uppvuxen i en familj på det dubbla)

Uj vilken dag.. Massa nytt på jobbet, jobbigt samtal med läkare, blodprover (jag hatar sprutor!), nya mediciner, katt som kissat inne, sambo som inte bäddat ordentligt, häst med läskig böld på halsen som krävde veterinärvård, ont i halsen och hostig.

Helt slut i hjärnan nu (och insåg precis att jag, förutom frukost på jobbet, ätit två bananer idag..). Dags att sova! Så tacksam för min underbara fantastiskt förstående och stöttande kollega/kompis som ställer upp för mig trots att han har sina egna demoner att slåss mot och inte känt varandra mer än nån vecka!

Uj vilken dag.. Massa nytt på jobbet, jobbigt samtal med läkare, blodprover (jag hatar sprutor!), nya mediciner, katt som kissat inne, sambo som inte bäddat ordentligt, häst med läskig böld på halsen som krävde veterinärvård, ont i halsen och hostig.

Helt slut i hjärnan nu (och insåg precis att jag, förutom frukost på jobbet, ätit två bananer idag..). Dags att sova! Så tacksam för min underbara fantastiskt förstående och stöttande kollega/kompis som ställer upp för mig trots att han har sina egna demoner att slåss mot och inte känt varandra mer än nån vecka!

Hoppas du blev tagen på allvar denna gång och att du får sova gott inatt. Glad över att du har en så bra kollega :heart

Hoppas du blev tagen på allvar denna gång och att du får sova gott inatt. Glad över att du har en så bra kollega :heart

Ja det kändes bra efteråt så nu vänder det nog! Är fortfarande lite skakig och har hjärtklappning, men det skulle gå över rätt snart sa läkaren (kombination än biverkningar och stress förmodligen).

Jag hoppas verkligen han förstår hur mycket det betyder att han hjälper mig! Framförallt att han hjälper utan att vara nedlåtande eller dömande eller ömkade ellet nåt, bara finns där och stöttar utan att egentligen säga så mycket.

Min egen sambo är mer "ryck upp/skärp dej", "det låter inte kul"-varianten. Inte så lyckat alla gånger..

Sprang för första gången på två år:nailbiting:
Hoppas nu knäet inte är för hemskt imorgon, skulle behöva ett stöd men har inte lyckats hitta något bra

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka