Lyssnar på en spinnande katt på min mage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tog just en stor klunk te, glodde ner i koppen och hittade en simmande blomfluga bland tebladen. Hm![]()
Spå i teblad har man ju hört talas om men spå i blomflugor var något nytt![]()
Wow @tornblomma Du är så galet snygg!![]()
En gång hittade jag en tvesjärt i botten av min tekopp. Jag trodde det var knäckebrödssmulor och tuggade på den.Tog just en stor klunk te, glodde ner i koppen och hittade en simmande blomfluga bland tebladen. Hm![]()
Jag är fortfarande, typ 7 år senare, lite rädd för mina mörkblå tekoppar.
Vad är du ? Duracell kanin?Jag har haft en finfin dag. Istället för utbildning 8.30-16.30 blev det utbildning 9-15.30. Det innebär att jag slapp stressa så himla mycket i stallet på morgonen. Dessutom slapp jag undan kvällsfodringen, fick min franstid flyttad till efter ordinarie stängning på måndag och konstaterade att jag bara behövde köpa två nya sommardäck
Har efter utbildningen varit på återvinningen för att slänga lite skräp, städat båda badrummen, plockat undan vinterjackorna, satt igång diskmaskinen, satt igång tvättmaskinen, packat upp GHS-inköpen, städat köket och packat barnets grejer inför hennes Norge-resa. Nu ska jag bara dammsuga båda våningarna, hänga upp tvätten och plocka ur diskmaskinen innan jag parkerar i soffan![]()