Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
måste erkänna att jag nästan lurar mig själv att tro att jag är en businesswoman from the 80's idag! :p

white2.jpg

Hemma efter en hyfsad dag på jobbet. Nu ska vi handla och sen försöka komma ut och springa en sväng. Knappa 2 månader kvar till göteborgsvarvet.

Wow @tornblomma Du är så galet snygg! :love:

Men tack! :love:

Nu har jag dock bytt om pga är på väg mot söder där jag ska käka på ett hak med hipsters.
Ni vet när man är 33 (snart 34) och vill framstå lite cool och det slutar med att man är klädd precis som i ett avsnitt ur Beverly Hills och man känner sig sjukt obekväm men inser att man måste springa till bussen.
Kaozzzzzzz :rofl:

Tog just en stor klunk te, glodde ner i koppen och hittade en simmande blomfluga bland tebladen. Hm :o
En gång hittade jag en tvesjärt i botten av min tekopp. Jag trodde det var knäckebrödssmulor och tuggade på den. :yuck: Tittade noga i koppen innan jag hällde i te under en låååååååååång tid efteråt. :wtf:

Barnet blev kvar hos mormor med kusinen som älskar att baka. Idag har det producerats tårtbotten och imorrn ska det bli bullar, allt till kalaset på lördag! Underbara ungar :love: själv ska jag sätta mig med en målarbok och lite greys anatomy tror jag, sen sova!

Jag har haft en finfin dag. Istället för utbildning 8.30-16.30 blev det utbildning 9-15.30. Det innebär att jag slapp stressa så himla mycket i stallet på morgonen. Dessutom slapp jag undan kvällsfodringen, fick min franstid flyttad till efter ordinarie stängning på måndag och konstaterade att jag bara behövde köpa två nya sommardäck :up:
Har efter utbildningen varit på återvinningen för att slänga lite skräp, städat båda badrummen, plockat undan vinterjackorna, satt igång diskmaskinen, satt igång tvättmaskinen, packat upp GHS-inköpen, städat köket och packat barnets grejer inför hennes Norge-resa. Nu ska jag bara dammsuga båda våningarna, hänga upp tvätten och plocka ur diskmaskinen innan jag parkerar i soffan :)

Jag har haft en finfin dag. Istället för utbildning 8.30-16.30 blev det utbildning 9-15.30. Det innebär att jag slapp stressa så himla mycket i stallet på morgonen. Dessutom slapp jag undan kvällsfodringen, fick min franstid flyttad till efter ordinarie stängning på måndag och konstaterade att jag bara behövde köpa två nya sommardäck :up:
Har efter utbildningen varit på återvinningen för att slänga lite skräp, städat båda badrummen, plockat undan vinterjackorna, satt igång diskmaskinen, satt igång tvättmaskinen, packat upp GHS-inköpen, städat köket och packat barnets grejer inför hennes Norge-resa. Nu ska jag bara dammsuga båda våningarna, hänga upp tvätten och plocka ur diskmaskinen innan jag parkerar i soffan :)
Vad är du ? Duracell kanin? :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
278
Senast: Tilly_85
·
Svar
2 001
· Visningar
103 834
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 856
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka