Vad i hela friden gör vi? Del XIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Väntar på att maten ska bli färdig. Handlat, tvättat bil (stod i kön i nästan 40 min för att vänta på min tur..) är vad jag har gjort idag. Planen var ju att dammsuga och skura golv men det sket sig ju. Imorgon ska jag hem till mamma och tvätta.

Du får välja på tänder och godis :angel:
Jag har redan gett upp om tänderna, är uppe i sex rotfyllningar nu tror jag. Jävla kassa tänder. Hade hål redan i mjölktänderna :meh: Sen har jag fått in karies under gamla lagningar :meh: borstar, sköljer med flux/dentan, tandtrådar, borstar med mellanrumsborste, you name it. Tänderna skiter i vilket och går sönder ändå :arghh: :rage:

Jag har redan gett upp om tänderna, är uppe i sex rotfyllningar nu tror jag. Jävla kassa tänder. Hade hål redan i mjölktänderna :meh: Sen har jag fått in karies under gamla lagningar :meh: borstar, sköljer med flux/dentan, tandtrådar, borstar med mellanrumsborste, you name it. Tänderna skiter i vilket och går sönder ändå :arghh: :rage:
Välkommen i klubben !

Åh, så otroligt jobbigt! :( Otacksamma skittänder!
Jobbigt och dyrt som fan! :( Jag har gett upp försöken att underhålla tänderna regelbundet hos tandis nu, går dit när tandvärken kommer. Sen är det ju så svårt att få tid, tanden som gick sönder idag är ju inte färdiglagad, och den dog ändå i påsk för ett år sen :meh:

Jobbigt och dyrt som fan! :( Jag har gett upp försöken att underhålla tänderna regelbundet hos tandis nu, går dit när tandvärken kommer. Sen är det ju så svårt att få tid, tanden som gick sönder idag är ju inte färdiglagad, och den dog ändå i påsk för ett år sen :meh:

Jag kan bara beklaga :( Har själv en väldig tur med mina tänder. Har aldrig haft hål i tänderna och enda bekymret är min extremt trånga käke. Fick dra ut fyra tänder och sen ha räls i 2,5 år för att få rätt på det.

Salladen är klar.
Rulladerna brynta och myser i ugnen.
Bordet dukat.
Jag sitter åter i gungstole. Nu med lite av middagsvinet :up:

Fru Manson har slagit/skurit till igen:p:nailbiting:

(var bara tvungen att stanna vid en parkering utanför Ullared och tömma ut lite kaffe, lovar att inte störa tråden innan 2200 när jag väl parkerat för nästa dygn på Torsvik, Jönköping)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Svar
2 001
· Visningar
98 915
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
83 84 85
Svar
1 693
· Visningar
52 076
Hemmet Blev lite inspirerad av min andra tråd här :rofl: Jag är verkligen ingen expert men tycker det är roligt när man går från start och...
2 3
Svar
48
· Visningar
1 300
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar