Ska väl vara glad att det inte var en av de nya kronorna som ramlade bort, men surt ändå! Jag ska tydligen inte äta mjuk kola... Det hade sönder en annan tand också förut
Du får välja rätt godis i framtiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska väl vara glad att det inte var en av de nya kronorna som ramlade bort, men surt ändå! Jag ska tydligen inte äta mjuk kola... Det hade sönder en annan tand också förut
Men det är ju så gott med kola från Ryfors Konfektyr!Du får välja rätt godis i framtiden
Men det är ju så gott med kola från Ryfors Konfektyr!
De stirrar för de vill bli hackade, stekta och kokta. Men jag ska låta dom längta efter döden en liten stund till. Ska få igång nått bra på spotify först....
Jag har redan gett upp om tänderna, är uppe i sex rotfyllningar nu tror jag. Jävla kassa tänder. Hade hål redan i mjölktänderna Sen har jag fått in karies under gamla lagningar borstar, sköljer med flux/dentan, tandtrådar, borstar med mellanrumsborste, you name it. Tänderna skiter i vilket och går sönder ändåDu får välja på tänder och godis
Jag har redan gett upp om tänderna, är uppe i sex rotfyllningar nu tror jag. Jävla kassa tänder. Hade hål redan i mjölktänderna Sen har jag fått in karies under gamla lagningar borstar, sköljer med flux/dentan, tandtrådar, borstar med mellanrumsborste, you name it. Tänderna skiter i vilket och går sönder ändå
Välkommen i klubben !Jag har redan gett upp om tänderna, är uppe i sex rotfyllningar nu tror jag. Jävla kassa tänder. Hade hål redan i mjölktänderna Sen har jag fått in karies under gamla lagningar borstar, sköljer med flux/dentan, tandtrådar, borstar med mellanrumsborste, you name it. Tänderna skiter i vilket och går sönder ändå
Jobbigt och dyrt som fan! Jag har gett upp försöken att underhålla tänderna regelbundet hos tandis nu, går dit när tandvärken kommer. Sen är det ju så svårt att få tid, tanden som gick sönder idag är ju inte färdiglagad, och den dog ändå i påsk för ett år senÅh, så otroligt jobbigt! Otacksamma skittänder!
Jobbigt och dyrt som fan! Jag har gett upp försöken att underhålla tänderna regelbundet hos tandis nu, går dit när tandvärken kommer. Sen är det ju så svårt att få tid, tanden som gick sönder idag är ju inte färdiglagad, och den dog ändå i påsk för ett år sen
Tack, jag hade hellre sluppit den hoppas dottern ärvt pappans tänder, han hade ett hål som inte nu var stort nog att lagas. Fast hon ser ut att ha fått mitt korsbett...Välkommen i klubben !
Fuuuuusk!! Jag är så luttrad att jag somnar hos tandis numeraJag kan bara beklaga Har själv en väldig tur med mina tänder. Har aldrig haft hål i tänderna och enda bekymret är min extremt trånga käke. Fick dra ut fyra tänder och sen ha räls i 2,5 år för att få rätt på det.
Fuuuuusk!! Jag är så luttrad att jag somnar hos tandis numera
Och jag har betalat typ 10000:- under det senaste året tror jag... Nu måste jag nästan kolla!Det är faktiskt fusk Jag går var 18:e månad och brukar varje gång köpa en deal på Let's Deal. Har de senaste åren en snittkostnad på mindre än 10 kronor per månad.
Och jag har betalat typ 10000:- under det senaste året tror jag... Nu måste jag nästan kolla!
Salladen är klar.
Rulladerna brynta och myser i ugnen.
Bordet dukat.
Jag sitter åter i gungstole. Nu med lite av middagsvinet
Fick lite hjälp av självaste Mr Manson.Fru Manson har slagit/skurit till igen