R
Raderad medlem 94602
Han säger att i tävling finns inga gentlemän. Är det så? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte okej av honom....Jag håller redan på. Vill ha revange men han vill "suga på karamellen lite".
Vilken ogentleman![]()
Hoppas!!
Räknade nu, från 1/3-15 tills nu har jag lagt 10964:- på tandläkaren. Det är nästan 850:-/månad.![]()
![]()
Ok, ska jag trotsa den trasiga tanden och äta glass (B&J Cookie Dough S'Wich up)? Eller ska jag vara duktig och ligga kvar i sängen och göra ingenting?
Mycket handlar om ens salivenzymer typ. Om man har bra eller dåligt. Har man kick ass-enzym så kan man skuta i tandborstning och ändå inte få hål, typ. Orättvist!Jag har inte haft ett enda hål eller gjort ngt åt mina tänder överhuvudtaget! Helt stört eftersom jag knsppast käkar hälsokost eller skonar gaddarna :P
Jävligt begåvatJag käkade fem stycken pepperoni till middag pga att jag tänkte att kryddningen skulle bränna bort en massa fläsk.
Känns mest som att munnen håller på att brinna upp![]()
Jävligt begåvat![]()
Mycket handlar om ens salivenzymer typ. Om man har bra eller dåligt. Har man kick ass-enzym så kan man skuta i tandborstning och ändå inte få hål, typ. Orättvist!![]()
Mjölkprodukter ska väl lindra starka kryddor, så du borde ta en irish coffee!Nu måste jag liksom dricka mer vin för att lindra. Helt kaoz![]()
Orättvist om inte annat. Hoppas som sagt att A ärvt sin fars enzymerFan vad stört ändå. Brorsan verkar begåvats med samma, ingen av oss har behövt göra ngt med tänderna. Alltså mina är väl inte spikraka och snygga direkt men de håller ju liksom och har aldrig behövt laga ngt.
Dock funderar jag på att laserbleka dom. Helt i estetiskt syfte
Mjölkprodukter ska väl lindra starka kryddor, så du borde ta en irish coffee!![]()
![]()
![]()
Bra där Törnis, mycket kloktFör många kalorier vettö! Måste tänka på beach 2016. Tänkte bränna bort 10 kg med pepperoni![]()
Bra där Törnis, mycket klokt![]()
Det är skit det där med tänderna.Jag kollade på sån förut, men då skulle det vara förmånligare för mig med fks subvention, jag hade för kass munstatus från början liksom. Nu är jag sugen på att rycka ut alla tänder och ha löständer istället, det känns nästan enklare![]()
Vänta.....nu har jag fått revange.Inte okej av honom....
Vänta tills i morgon när peppisarna ska ut så får du känna på nått annat som lär bränna......Jag käkade fem stycken pepperoni till middag pga att jag tänkte att kryddningen skulle bränna bort en massa fläsk.
Känns mest som att munnen håller på att brinna upp
Min smala modellvän käkar pizza. Livet alltså. Inte rättvist![]()