Jo!Lite ont i huvudet... gamla tanter ska tydligen inte dra i sig nästan en hel flaska champagne och en halv flaska rött och dansa tills kl 5 på morgonen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo!Lite ont i huvudet... gamla tanter ska tydligen inte dra i sig nästan en hel flaska champagne och en halv flaska rött och dansa tills kl 5 på morgonen...
Sitter i gungstolen och tar 1/2 norrlands guld. Den andra ölhalvan städar källaren med sambon. Samlar ork för att ta itu med kvällsmaten. Ska vara lite wild and crazy och improvisera ihop kalkonrullader och en coscossallad. Grejerna ligger där borta och tittar på mig......
De stirrar för de vill bli hackade, stekta och kokta. Men jag ska låta dom längta efter döden en liten stund till. Ska få igång nått bra på spotify först....Sätt upp en sånadärane skärm de har på sjukhusen mellan sängarna, så kan de inte stirra och avundas dig ölen ...
Helvete! Ännu en tand gick sönder! Tur i oturen så är det den provisoriska lagning som ska bytas ut i maj som ramlade ut, men ändå. Surt som fan! Undrar om det går att vänta tills den bokade tiden nu
Ska väl vara glad att det inte var en av de nya kronorna som ramlade bort, men surt ändå! Jag ska tydligen inte äta mjuk kola... Det hade sönder en annan tand också förutVilken otur!