Ladda ner något beroendeframkallande spel, candy chrus och liknandePå sjukhuset för medicin. Så trött och redan grymt uttråkad och då har jag bara fått pre mediciner och precis börjat få medicinen så lär bli kvar några timmar till![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ladda ner något beroendeframkallande spel, candy chrus och liknandePå sjukhuset för medicin. Så trött och redan grymt uttråkad och då har jag bara fått pre mediciner och precis börjat få medicinen så lär bli kvar några timmar till![]()
Kondomer för tillfälliga sexuella kontakter
Festen hos @athena_arabians som ska bli en traditionOrkar inte gå tillbaka i tråden... Vad pratar ni om för bukefest @Ninnurur ?
Dra ihop till bukefika när du fyller år så blir du firad av bukefolk kanske![]()
Packa med ändå, finns väl lokalbefolkning?LOL ska åka till en paradisö dit bröllopspar åker så jag hoppas för deras skulle att detta INTE kommer behövas![]()
Så jävla ont i benmusklerna! Fick till slut en teknik där jag satte mig med raka ben men går bara på en av toaletterna ofc
Nästa gång blir det en helg! Och vi lär väl fylla en bil från Uppsala verkar det somJag vill också gå på buke-fest! Jag tycker att det var mycket respektlöst att lägga den på en vardag så jag inte kunde vara med sist!![]()
Ja just nu känns det som jag hade behövt en toaupphöjningAha, det kan vara komplicerat, speciellt om toan är av lite lägre modell![]()
Ja just nu känns det som jag hade behövt en toaupphöjning![]()
Det är hemskt!Jag har haft någon liknande träningsvärk några gånger och det är INTE kul![]()
Visst är det jobbigt! Man vill ju bli av med dem men att döda dem för ingenting känns inte heller bra. Jag är köttätare så har inga problem så men med råttorna blir det ju bara för min bekvämlighet.Första fällan står kvar förutom att osten är borta igenI den andra fällan har en mus gått sitt öde till mötes
Borde ju känna nån glädje över "jaktlyckan" men i stället känns det bara hemskt![]()
Det är hemskt!
Men lär bli lika illa nästa vecka när jag ska köra igen tyvärr men är bara att fortsätta tills det går över