Vad i hela friden gör vi Del XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommer inte ihåg om du sagt det men vad är det för träning du kör? :)
Jag har inte sagt det, men är en form av stationsträning (30 sek på varje station). De kallar det fight fit, men det är nog bara vad gymmet valt att kalla det. Är en kompis som har gått och jag tycker det är lättare att komma iväg när man är två så hängde på henne :)

Har inte ridit på över ett år så är sjukt otränad men allt går med vilja våld och vaselin :D

Visst är det jobbigt! Man vill ju bli av med dem men att döda dem för ingenting känns inte heller bra. Jag är köttätare så har inga problem så men med råttorna blir det ju bara för min bekvämlighet.
Precis så känner jag med. Och det är ju det som känns så fel.

@Snurrfian händer typ 2 ggr per halvår att jag stiger upp tidigt av fri vilja så du har så rätt i att jag normalt brukar sova vid den tiden :D

Varit hos sjukgymnast och lärt mig att sitta och stå liksidigt, blir ju lätt att man mest vilar vänster kroppshalva när man är svag i den men nu jäklar ska kärringen sluta vara krokig och sned :cool:

Blev idag påmind på nära håll om nackdelarna med att vara hästägare... Med sjukdomar, veterinärbesök.

Men jag är inte avskräckt ändå..

LOL ska åka till en paradisö dit bröllopspar åker så jag hoppas för deras skulle att detta INTE kommer behövas :rofl:
Nej då om inte förr lär det bli kaozz på allvar, du kanske blir tvungen att fly ut i havet och lifta med nån haj till en annan ö. Uppretade nygifta äkta män är bra mycket farligare än hajar. :nailbiting: :eek:

Tittar på galningarna i Ice lake rebels, varför väljer man att bo på en husbåt långt uppe i Alaska, frysa kallt och få lov att försöka överleva på det som finns runt omkring oavsett väder och temperatur? Då är jag hellre white trash i Hillbilly county härute. :D

:love: min lilla bil och mina bilskruvare. De hittade felet och hade delen som behövdes hemma (begagnad) så det blev inte så farligt dyrt. Mycket lättad, jag trodde det skulle bli betydligt värre.

Att delen är begagnad struntar jag i, bilen ska bytas så fort jag har råd :)

Dags att sätta igång en tvättmaskin skulle jag tro. Funderar på att ta med mig hästen ut på en promenad, vi behöver röra på oss båda två. Jo, så får det bli!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
20 929
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar