Telefonkö, kopplas vidare, telefonkö kopplas vidare, telefonkö (trummar i bordet)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte sagt det, men är en form av stationsträning (30 sek på varje station). De kallar det fight fit, men det är nog bara vad gymmet valt att kalla det. Är en kompis som har gått och jag tycker det är lättare att komma iväg när man är två så hängde på henneKommer inte ihåg om du sagt det men vad är det för träning du kör?
Precis så känner jag med. Och det är ju det som känns så fel.Visst är det jobbigt! Man vill ju bli av med dem men att döda dem för ingenting känns inte heller bra. Jag är köttätare så har inga problem så men med råttorna blir det ju bara för min bekvämlighet.
Skruvar kattstapel men får ta en paus då foglossningen säger ifrån
Vad försktig med fogarna nu och ansträng dig inte för mycket
Tack
Jag tror jag överlåter resten till sambon när han kommer hem för fogarna vill inte mer idag
Nej då om inte förr lär det bli kaozz på allvar, du kanske blir tvungen att fly ut i havet och lifta med nån haj till en annan ö. Uppretade nygifta äkta män är bra mycket farligare än hajar.LOL ska åka till en paradisö dit bröllopspar åker så jag hoppas för deras skulle att detta INTE kommer behövas