Vad i hela friden gör vi Del XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fått hem sista laddningen saker från farmor. Ska rensa ut lite prylar och lämna till secondhand i morgon, annars blir det trångt!
Och få tummen ur och lägga ut en del nysilverbestick på annons, har bra mycket mer än jag någonsin behöver.. Ska nog inte vara värdinna för någon nobelfest :nailbiting:

Jag har varit på språng hela dagen, lär få sota för det ganska snart.
Men när jag gick ut gick det så bra att gå så jag glömde kryckan och fick gå tillbaka efter den :D :rofl:

:( Min sambos mamma är sjuk, jättesjuk som i nedsövd på intensiven, efter en miss i en operation i måndags. De stack hål på tjocktarmen, men upptäckte inte det förrän hon var dödligt sjuk...

Nu har jag äntligen fått tag i min sambo, som befinner sig långt in i djupaste Norrland på en jobbgrej (fick ringa nåt akutnummer så att hans befäl kunde leta upp honom) och han ska ta sig hem så fort som möjligt.

Min lugna helg blev inte alls som jag tänkt mig:cry:

Vad faen då brukar jag vara Tornedalen ju eller på Power Meet! Men vi kanske kan fira det innan och fira det dubbelt? Jag fyller år den 18:e :p eller så kommer du hit och festar på Power Meet :angel:

Bor typ 20 meter från cruising stråket så man slipper kissa i buskarna när man festar med mig :D
Oh jag har alltid velat gå på power meet :angel::D

:( Min sambos mamma är sjuk, jättesjuk som i nedsövd på intensiven, efter en miss i en operation i måndags. De stack hål på tjocktarmen, men upptäckte inte det förrän hon var dödligt sjuk...

Nu har jag äntligen fått tag i min sambo, som befinner sig långt in i djupaste Norrland på en jobbgrej (fick ringa nåt akutnummer så att hans befäl kunde leta upp honom) och han ska ta sig hem så fort som möjligt.

Min lugna helg blev inte alls som jag tänkt mig:cry:

*stor kram* Vilken jävla situation rent ut sagt :( jag hoppas det löser sig på bästa sätt.

Jag har min första ensamma fredagskväll på mycket länge. Och faktum är att det känns otroligt bra. Jag har mått dåligt i ett par veckor av en väldigt destruktiv vänrelation. Nu är den avslutad och jag kan äntligen andas igen. Så ikväll ska vi njuta jag och katterna <3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
38 39 40
Svar
783
· Visningar
20 907
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar