Helt klart!Kattmys är underskattat som terapi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart!Kattmys är underskattat som terapi!
Ja, eller överladdad schäfer som försöker tugga i sig valda delar av händer-armar-ben-fötter-lår-skinkor så man har jämt göra att försöka freda sig för antagonisten. Då har man liksom inte tid att riktigt fokusera på hur man mår och buset slutar ju i garv och må-bra-känsla när man däckar i en hög tillsammans och tenderar att bli ihjälpussad.Kattmys är underskattat som terapi!
tack, det går väl sådär, men nu är det helg i alla fall, ska nog strax gå och lägga mig igen och sova länge imorrnGod natt! Krya på dig
Bara att lägga ut en presenning (som alla äkta "braochhaare" har hemma )*ser tråden om vattenskadan i vardagsrummet framför mig*
Buke-träff??Och få tummen ur och lägga ut en del nysilverbestick på annons, har bra mycket mer än jag någonsin behöver.. Ska nog inte vara värdinna för någon nobelfest
Min sambos mamma är sjuk, jättesjuk som i nedsövd på intensiven, efter en miss i en operation i måndags. De stack hål på tjocktarmen, men upptäckte inte det förrän hon var dödligt sjuk...
Nu har jag äntligen fått tag i min sambo, som befinner sig långt in i djupaste Norrland på en jobbgrej (fick ringa nåt akutnummer så att hans befäl kunde leta upp honom) och han ska ta sig hem så fort som möjligt.
Min lugna helg blev inte alls som jag tänkt mig
Oh jag har alltid velat gå på power meet
Ska strax duscha inklusive tvätta håret. Brutalt jäkla astråkigt
Urk det måste jag göra imorgon på morgonen
Inte för att karlarna på tävlingen kommer att märka någon skillnad på mig eller dom svettiga männen som tävlar!
Men herre Gud! Jag förstår ju att läkare också är människor och kan göra fel men blir så arg. Det får inte hända! Lider med er!Min sambos mamma är sjuk, jättesjuk som i nedsövd på intensiven, efter en miss i en operation i måndags. De stack hål på tjocktarmen, men upptäckte inte det förrän hon var dödligt sjuk...
Nu har jag äntligen fått tag i min sambo, som befinner sig långt in i djupaste Norrland på en jobbgrej (fick ringa nåt akutnummer så att hans befäl kunde leta upp honom) och han ska ta sig hem så fort som möjligt.
Min lugna helg blev inte alls som jag tänkt mig