Vin och brasa. Slut som artist. Snart semester, tur det för nu är betongväggen nära.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var försiktig vännen!!Vin och brasa. Slut som artist. Snart semester, tur det för nu är betongväggen nära.
Meh - samtidigt som På Spåret... hur tänkte dom NUKl 20 på tvåan är det ett "måste-bara-se"program om Sovjets reklam eller vad sägs om "Mitt under sovjetisk planekonomi och utbredd varubrist marknadsfördes produkter som inte gick att köpa."
Det där spektaklet bara måste man ju se.
Jag känner lite likadant. Allt kan ju såklart hända, men detta känns som slarv eller höjden av otur.Men herre Gud! Jag förstår ju att läkare också är människor och kan göra fel men blir så arg. Det får inte hända! Lider med er!
På spåret, Jeopardy, Vem vet mest och dylika program är det värsta jag vet i programväg liksom sport.Meh - samtidigt som På Spåret... hur tänkte dom NU
Hallå där - inte jämföra På Spåret med dylika eländen...På spåret, Jeopardy, Vem vet mest och dylika program är det värsta jag vet i programväg liksom sport.
Äsch elände som elände eller för att citera en okänd nyhetsuppläsare på Mosevisionen (Mosebacke monarki) "Elände elände elände elände,,,,,elände elände elände Erlander!"Hallå där - inte jämföra På Spåret med dylika eländen...
På spåret, Jeopardy, Vem vet mest och dylika program är det värsta jag vet i programväg liksom sport.
@hastflicka: Jag blir gråtfärdig av den där chilin, VILL HA!
Tack vare att EU hittat något ämne som inte får vara i mat i chipotle så är det förbjudet att importera äkta chipotle till Europa (jag tror det är pecan-träet de röker med som ställer till det). Det som finns i affärerna här nu är fejk-chipotle. Jag är beroende av chipotle och min Meco är nästan slut fast jag har halvmycket kvar av Moritan iaf. När båda är slut kommer det att bli jobbigt
För att ämnet ska bli skadligt krävs det att man äter ca 1,5 kg åt gången
Tss, frågesportprogram utan reklamavbrott samt sport är ju de bästa programmen
Kram, jag håller tummarna för sambons mamma!Min sambos mamma är sjuk, jättesjuk som i nedsövd på intensiven, efter en miss i en operation i måndags. De stack hål på tjocktarmen, men upptäckte inte det förrän hon var dödligt sjuk...
Nu har jag äntligen fått tag i min sambo, som befinner sig långt in i djupaste Norrland på en jobbgrej (fick ringa nåt akutnummer så att hans befäl kunde leta upp honom) och han ska ta sig hem så fort som möjligt.
Min lugna helg blev inte alls som jag tänkt mig
Tack det behövs nog, läget är kritisktKram, jag håller tummarna för sambons mamma!