Vad i hela friden gör vi Del XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det enda jag skulle vilja är att fira med goda vänner, men de vänner jag vill ha nära mig är de som jag känner online och alla är utspridda i landet så det är bökigt. Hemma träffar jag ju bara familjen, har knappt något socialt liv utöver dem.
Bjud in dom närmaste även om det är lite bökigt? :)

Idag fungerar det inte att skriva i..... förra gången datorn fuckade så var det ? som försvann...

Har lärt mig att datorer inte mår bra av att tappas i golvet nu....

@hastflicka: Jag blir gråtfärdig av den där chilin, VILL HA! :arghh:

Tack vare att EU hittat något ämne som inte får vara i mat i chipotle så är det förbjudet att importera äkta chipotle till Europa (jag tror det är pecan-träet de röker med som ställer till det). Det som finns i affärerna här nu är fejk-chipotle. Jag är beroende av chipotle och min Meco är nästan slut fast jag har halvmycket kvar av Moritan iaf. När båda är slut kommer det att bli jobbigt :(

För att ämnet ska bli skadligt krävs det att man äter ca 1,5 kg åt gången :meh:

Det enda jag skulle vilja är att fira med goda vänner, men de vänner jag vill ha nära mig är de som jag känner online och alla är utspridda i landet så det är bökigt. Hemma träffar jag ju bara familjen, har knappt något socialt liv utöver dem.

Jag fyllde jämnt i somras, inget som helst firande.
Blev en båtresa till Åland över dagen med en vän till familjen (väldigt trevligt, såklart!!) så att jag i alla fall skulle slippa sitta ensam hemma...

Men det där med fester har jag gett upp. Blir aldrig bjuden heller och har aldrig varit på någon jul/nyår /midsommar/halloweenfest eller något, någonstans, någonsin.
:cool:

Jag fyllde jämnt i somras, inget som helst firande.
Blev en båtresa till Åland över dagen med en vän till familjen (väldigt trevligt, såklart!!) så att jag i alla fall skulle slippa sitta ensam hemma...
Mina tidigare jämna födelsedagar har varit fiaskon så varför skulle inte den här bli det :meh:

Typ en vecka kvar till Karibien. Vad ska jag köpa till reseapoteket? Vätskeersättning, myggstift...?

På sjukhuset för medicin. Så trött och redan grymt uttråkad och då har jag bara fått pre mediciner och precis börjat få medicinen så lär bli kvar några timmar till :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Världsettan sitter säkert på tronen, men i övrigt bjuder när den nya världsrankningen i fälttävlan på en hel del förändringar. Frida...
Svar
0
· Visningar
92
Senast: Gunnar
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
51 52 53
Svar
1 054
· Visningar
27 867
  • Omröstning Omröstning
Mat När ni köper melon, köper ni då en hel eller en delad? Jag väljer alltid delad om jag köper vattenmelon eftersom att jag vill se och...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 912
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?