Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trött men svårt att sova pga värken.
Blir ju värre av allt packande med.
Kommer nog bli en väldigt lugn vecka efter nästa vecka med mycket ont haha
japp flyttar den 13 till en lägenhet mellan Falköping och Ulricehamn. Har ju förlorat boendet för dottern så behövde miljöombyte pch en socialtjänst som inte är jävigPackande? ska du flytta? hittat något nytt?
Jag har inte hängt med men förstått att du vill/behöver byta bostad.
Haha har inte skrivit allt på buke heller, men älskar ju huset och grannarna, men betala 8000 i månaden för boende när man är sjukskriven är inte optimalt. Så nu får jag lägre hyra, mindre kostnader och kan ägna mig åt mig själv lite mer hahaJag är inte alls med på banan men förstår ungefär, tror jag.
Hoppas hur som det blir bra med nya boendet och allt annat.
/hallonsaft känner sig ganska korkad nu efter en ganska lång Bukepaus![]()
ja jag gillar ju att elda för mysvärme, men när man blir tvungen att elda för att hålla värmen och ha elementen på fullt då tappar man sugen.Låter ju inte så tokigt alls, dessutom slippa elda på vintern.
Lägenhet vs hus allt har sina plus & minus.
verkar som du kommer kunna njuta bra av morgonkaffet, härligt![]()
ja jag gillar ju att elda för mysvärme, men när man blir tvungen att elda för att hålla värmen och ha elementen på fullt då tappar man sugen.
Ska köpa en fejkkamin att mysa med istället haha
God jaktlycka! Jag har gett upp. Eller kanske en time ut ...
Man ska inte använda hårdost som de kan fiska med sig, det är bättre med jordnötssmör eller mjukost som de måste äta på platsFörsta fällan står kvar förutom att osten är borta igenI den andra fällan har en mus gått sitt öde till mötes
Borde ju känna nån glädje över "jaktlyckan" men i stället känns det bara hemskt![]()
Ja osten hade nog utan tvekan torkat ihop och blivit hård. Det kan ju förklara det hela.Man ska inte använda hårdost som de kan fiska med sig, det är bättre med jordnötssmör eller mjukost som de måste äta på plats![]()
Förra året var ju bukefesten hos @athena_arabians dagen innan min födelsedag, det var perfekt! Så även om festen blir senare i år så räknar jag med att stå för tårtanBukefest kanske då? Hoppas du kommer på ngt kul till din dag!
Joho! Jag kan gå på fest! När? Fast då får du nattgäst på köpet![]()
Kom med på bukefesten i sommar?Jag vill med gå på fest
@Ninnurur jag förstår dilemmat om födelsedagen, jag sitter själv i samma sits nämligen.
Om jag inte jobbar så kommer jag gärnaKom med på bukefesten i sommar?
Jag ger upp födelsedagen redan nu tror jag. Det är bäst så.
Det enda jag skulle vilja är att fira med goda vänner, men de vänner jag vill ha nära mig är de som jag känner online och alla är utspridda i landet så det är bökigt. Hemma träffar jag ju bara familjen, har knappt något socialt liv utöver dem.Om jag inte jobbar så kommer jag gärna
Kan du inte göra födelsedagen till nåt som bara du vill? Kanske unna dig någonting extra som du velat göra eller så?
heart
Nattgäst är inga problem! Det är andra helgen i juli, mitt i sommaren![]()