Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridit försiktigt, helt slut och ont i halsen :meh::arghh:
Unge Herr Slyngel fick social träning då grannen var i ridhuset också. Sååååå spännande och separationsångest när de gick.. Bra träning det med för små slynglar
Nu blir det ljudbok och sängen ....

Jag har varit tvungen att ge mig själv traderaförbud just nu :angel: Dottern fyller år om två månader och jag har redan ropat hem två presenter :D
Visst är det! Ger mig själv förbud att gå in i perioder...

Det är samtidigt kul, för det går ju att hitta så mycket kul och unikt.
Men ibland är det bäst att hålla sig därifrån.

Nu har grodan Frodo och fiskarna och fåglarna fått bytt på sig iaf.

Min mage tycker inte om Kåvepenin... Den är trsig nu!

Har suttit och knåpat ihop en inbjudan till våran tävling och jag och Word är inte överens..... Men jag tror att den funkar nu även om jag inte är direkt nöjd med resultatet :banghead:

Varför är inte datorer tankeläsare? Jag vet ju hur jag vill att den ska se ut men datorn vägrar att göra som jag VILL!!!!

Ska göra rent kaninens bur, sen borde jag verkligen låta hundarna få lite hjärngympa. Eller i alla fall busa med dom. Men jag orkar inte, jag vill inte, jag har verkligen ingen lust - och så får jag dåligt samvete över det.

Krya på er alla som är sjuka!

Lycka till @Red_Chili!

@RedHyuuga så klart flera skulle sakna dig om du skulle gå bort! Men jag hade nog också blivit ställd av den frågan!

Tack alla! :D nu är jag hemma igen. Tror att det gick ok åtminstone. De ville gärna ha telefonnummer till tidigare arbetsgivare så de tänkte inte bort mig där och då i alla fall. Imorgon ska de höra av sig till mig igen :)

Det är ett himla oväsen ute.
Fåglarna har fått för sig att våren är på väg. Och envisas med att berätta det. Högljutt.

Jag bara säger - titta på marken. Det är vitt. Väldigt vitt.

Knasfåglar.
Var världens liv på fåglarna här också idag, tom de är trötta på vintern.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
869
· Visningar
33 467
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V