Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ont i tån och blir illamånade av peniciliinet :devil:

Ingen av katterna är uppskattade just nu, den lille har kört race i 1 timme nu :banghead:

och håller fortfrande på... det är precis som att hon har förstått att hon kan springa och hoppa :meh:

Tack! :D nu har jag ätit och är hel och ren (har t.o.m. fixat naglarna så att de är jämnlånga för första gången på länge :angel: ) ska vara där kl 12, har en timmes resväg dit och så biltvätten innan... Ska nog sticka härifrån om en kvart. Då har jag två timmar på mig med allt, så finns det tid till att köra fel också utan att bli försenad. Huh.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
245
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 41 42 43
Svar
848
· Visningar
32 840
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 309
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden
  • Bråkande hundar