Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaken en stund och hoppas att mediciner ska göra lite nytta så att jag går sova ett par timmar till... tvärtäppt och feber och hosta... Härligt värre...
Hoppas imorgon blir bättre och utan kräk.
Anar att iaf en är ett hopplöst fallBorstar tänderna och studerar hur unga fröken försöker ha uppfostringsanstalt för katten och hundarna. Det är tyvärr lite tveksamt resultat
Anar att iaf en är ett hopplöst fall
Haha ja hon verkar iofs vara den farligaste av dem medDen unge herrn är faktiskt inte det tuffaste projektet Katten är besvärligare att uppfostra
Tack! nu har jag ätit och är hel och ren (har t.o.m. fixat naglarna så att de är jämnlånga för första gången på länge ) ska vara där kl 12, har en timmes resväg dit och så biltvätten innan... Ska nog sticka härifrån om en kvart. Då har jag två timmar på mig med allt, så finns det tid till att köra fel också utan att bli försenad. Huh.Lycka till @Red_Chili!
Lycka till!Har vaknat, rastat hundarna och druckit te. Nu borde jag fixa det där med frukost också. Måste iväg tidigt när jag ska till anställningsintervjun för att hinna tanka och tvätta bilen.
Tack! Krya på dig själv också!Jag har hostat hela natten men karln har tydligen kunnat sova ändå Hoppas att det här var värsta natten så det börjar bli bättre nu (rösten är iaf tillbaka någorlunda ).
Krya på dig!