Ja, det ska jag.
En gång fick jag tillbaka bilen med fronten på radion "urklickad" - någon hade tröttnat på automatstartandet då, antar jag
Haha de händer på mitt jobb med men då klickar vi ur dom för att spara på batteriet på bilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det ska jag.
En gång fick jag tillbaka bilen med fronten på radion "urklickad" - någon hade tröttnat på automatstartandet då, antar jag
Hahaha, ja så kan man också göra förstås, å sätter dom tillbaka den får dom väl skylla sig själva.Ja, det ska jag.
Du är galen juSer ifatt lite sport. Eller ganska mycket
Usch och fy, fick en jobbig fråga på ykb-kursen idag, om vem/vilka som skulle sakna mig om jag t ex dog i en trafikolycka. Mitt första svar var ingen, läraren frågade då igen om det verkligen inte var någon som skulle sakna mig, sa då kanske mamma, sen tog det stopp. Läraren tyckte jag skulle skaffa ett liv utanför jobbet..
Skrev samma sak på fb och såg att min styvfar skrev att han skulle sakna mig. Egentligen borde jag vetat då att familjen troligen skulle sakna mig, vet inte varför jag inte kom på det då.
Sitter här nu och är ledsen, vet inte riktigt varför..
Du är galen ju
Haha vad bra att du visste de , fast galna människor är roliga människorJag vet
Ska strax gå och lägga mig, så är jag nog på bättre tankar imorrn.Kram man tänker nog inte så långt när man får den frågan sådär rakt upp och ner
Så ryck upp dig nu lite