@Red_Chili Good Luck och kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit tvungen att ge mig själv traderaförbud just nuTradera är inte hälsosamt
Varför ska jag in där och hitta massa roliga auktioner när jag inte har pengar till att buda.
Visst är det! Ger mig själv förbud att gå in i perioder...Tradera är inte hälsosamt
Varför ska jag in där och hitta massa roliga auktioner när jag inte har pengar till att buda.
Jag har varit tvungen att ge mig själv traderaförbud just nuDottern fyller år om två månader och jag har redan ropat hem två presenter
![]()
Visst är det! Ger mig själv förbud att gå in i perioder...
Det är lite för kul!Det är samtidigt kul, för det går ju att hitta så mycket kul och unikt.
Men ibland är det bäst att hålla sig därifrån.
Nu har grodan Frodo och fiskarna och fåglarna fått bytt på sig iaf.
Lycka till!
Lycka till @Red_Chili
Krya på er alla som är sjuka!
Lycka till @Red_Chili!
@RedHyuuga så klart flera skulle sakna dig om du skulle gå bort! Men jag hade nog också blivit ställd av den frågan!
Lycka till @Red_Chili
@Red_Chili Good Luck och kram![]()
@tanten - vår katt säger också att våren är på väg. Han har varit ute längre tid igår och idag än vad han varit sen det blev snö denna vinter![]()
Var världens liv på fåglarna här också idag, tom de är trötta på vintern.Det är ett himla oväsen ute.
Fåglarna har fått för sig att våren är på väg. Och envisas med att berätta det. Högljutt.
Jag bara säger - titta på marken. Det är vitt. Väldigt vitt.
Knasfåglar.