Vad i hela friden gör vi Del XIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Angua
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 65 571
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hunden undrar varför huvudrätten dröjer. Han har ätit fiskrätten och kycklingbollarna och skinkkorven står i ugnen. Dålig service att behöva vänta så här länge!:eek:
Slut på torrfoder ch matte behöver rensa ur frysen och har bestämt att en hel del kött ska bli hundmat. Sånt som gått sönder och fått frostskador tex. Hunden är som väl är tjänstvillig ;) och har mage som pallar allt utom massa spannmål och ris.

Myst med hästarna istallet när jag ändån bar in ved till mig denna gången , och hostat som bara den , har ingen röst !

Men jag saknar ridningen lite , visst jag får rida på hyresvärdens hästar men dom som är kvar kemin stämmer inte mellan oss

Mamma delade precis den här texten på fb:

"Den som inte tar hand om sig själv kommer på sikt inte kunna ta hand om någon annan heller. Du är viktigast i ditt liv. Var rädd om dig själv."

Det jag känner/tänker när jag läser den är "jaha, inte undra på att jag inte vill ha barn", jag tar inte hand om mig själv, har inte gjort på över 1 år....

Ska duscha nu när jag har vatten, tvättmaskinen ska bara gå klart. Inte skönt om den sprutar ut hett vatten på golvet i duschen när jag står där haha.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
250
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 42 43 44
Svar
878
· Visningar
33 815
Senast: Mineur
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 310
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka