LadyCovergirl
Trådstartare
Jag borde länka i gamla tråden men orkar inte fippla på telefonen
Dags att sova! Bra julfest med härliga kollegor och utsökt mat
Dags att sova! Bra julfest med härliga kollegor och utsökt mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Startar helgen som man borde starta varje kolsvart och regnig helg - åker och köper mig en häst
När du du hälsar på honom så kan du ju komma och fika hos mig Kul att du träffat nån som du vill krama påAlltså, jag har träffat på en helt underbar karl.
Inglorion känner för att kramas för första gången på ungefär två år
Tyvärr bor karln i Linköping och åker hem idag Jag tycker att det kan komma en helt fantastisk karl som bor i närheten istället!
Jag med men jag fick faktiskt leta lite...Herregud lixom, vart tog ni vägen undrade jag när jag vaknade nyssJag hittade hit!
Jag hade tur, tittade på "nya" och då låg denna tråd längst upp.Jag med men jag fick faktiskt leta lite...Herregud lixom, vart tog ni vägen undrade jag när jag vaknade nyss
Haft sovmorgon
TLC eller hur? Kanalen alltså. Dom har så roliga serier, en av få tv kanaler jag saknar (har ingen tv).Ser Say yes to the dress, är typ tredje avsnittet på rad tror jag, känns det som iallafall! Är snart expert på bröllopsklänningar!
Har du fastnat på TLC?Ser Say yes to the dress, är typ tredje avsnittet på rad tror jag, känns det som iallafall! Är snart expert på bröllopsklänningar!