På väg hemåt, slut som få.
Trafiken kan bli spännande
Trafiken kan bli spännande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe dåVärst vad du yrar runt i närheten av mina trakter helt plötsligt?![]()
Hojta till nästa gång du har vägarna förbi och har tid så sätter jag på kaffetNästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe dåJag åkte ner till Skåne och hälsade på farmor över midsommar
Tar alltid vägen om Örebro Motala Mjölby Jönköping och ner, men denna gång ångrar jag nästan att jag inte åkte på andra sidan "pölen" iom all trafik och vägarbeten som vart
![]()
De kan såklart, möjligen får de också. Men som redan nämnt finns det vårdinrättningar som inte gör det. Jag har varit med om några stycken och de har använt den "ursäkten" när jag undrat varför.@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.
Nu förstår jag M på ett helt annat sätt och frustrationen är på topp. Det ska till en bestämd man för att stoppa 9 års frustration. Det jobbiga är att nu börjar jag bli kär. Vi får se hur det blir.
Och fick kaffe här iställetNästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe dåJag åkte ner till Skåne och hälsade på farmor över midsommar
Tar alltid vägen om Örebro Motala Mjölby Jönköping och ner, men denna gång ångrar jag nästan att jag inte åkte på andra sidan "pölen" iom all trafik och vägarbeten som vart
![]()