Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jäkla flugaDags att dra sig mot duschen. Varit ute på en cykeltur. Hade klått mitt personbästa om jag inte hade fått en fluga i ögat och blivit tvungen att stanna.![]()
Jag vet inte … det får du fråga vården om …@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.
De kan såklart, möjligen får de också. Men som redan nämnt finns det vårdinrättningar som inte gör det. Jag har varit med om några stycken och de har använt den "ursäkten" när jag undrat varför.
Jag har nyss ätit en välbehövlig middag efter att ha trampat runt i grannskapet i 3 timmar. Först gick jag ner till sjön och låg på bryggan en stund. När jag skulle därifrån noterade jag att det fanns massor med grodyngel i vattnet. De hade börjat få bakben men simmade fortfarande med stjärten. Det var som ett helt gäng med gigantiska spermier där i vattnet. Sen gick jag en längre väg hem och passade på att fota lite växter och kor. Sista biten hem träffade jag en granne som var på promenad åt samma håll som jag så vi snackade lite. Sen när den grannen gått åt sitt håll träffade jag på en annan granne så då fastnade jag där en god stund också.
Visst är det härligt med sommarväder?Ser ut att kunna bli åska här,sol på ena sidan o spöregn på andra,nu ska dom bara kollidera oxå
Kan du inte sälja biljetten och köpa ny?Alltså.... Hur dum i huvudet får man vara?
Så trött som jag är går jag in och beställer och BETALAR! för Falsterbobiljetter för FEL dag!
Råkade ta fredagen men det skulle ju vara lördagen
Köpt billjetter för lördag och väntar på att de ska öppna. Självklart tog jag inte avbeställningsskyddet så poff! Troligtvis har jag just kastat 780,- i sjön....