Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har pajat handen igen. Så pass att jag är ordinerad att inte använda eller röra den alls mer än nödvändigt. Är den inte bättre till i morgon ska jag träffa läkaren igen och bli sjukskriven ytterligare.
I morgon bitti ska jag dessutom åka till kliniken i grannstaden med hästen som hoppar på tre ben. Det ser inte lovande utdärefter måste jag åka och hämta hö. Och allt utan att använda handen.... (!)
Dessutom blev det bara tre kycklingar, dom andra två dog.
Jag hade behövt en Carlsberg eller två i kväll men i stället har jag handen i högläge och knaprar smärtstillande. Ute vräker regnet ner och inte ens badet tinade upp mig efter stallet.
Skit!
Ursäkta gnället![]()
Men stackareJag har pajat handen igen. Så pass att jag är ordinerad att inte använda eller röra den alls mer än nödvändigt. Är den inte bättre till i morgon ska jag träffa läkaren igen och bli sjukskriven ytterligare.
I morgon bitti ska jag dessutom åka till kliniken i grannstaden med hästen som hoppar på tre ben. Det ser inte lovande utdärefter måste jag åka och hämta hö. Och allt utan att använda handen.... (!)
Dessutom blev det bara tre kycklingar, dom andra två dog.
Jag hade behövt en Carlsberg eller två i kväll men i stället har jag handen i högläge och knaprar smärtstillande. Ute vräker regnet ner och inte ens badet tinade upp mig efter stallet.
Skit!
Ursäkta gnället![]()
Önskar att jag kunde komma och hjälpa dig imorgon
Känner mig rätt omskakad efter att ha läst jobbmailen och chefen skrivit om att mitt kontor är sorgdrabbat. Inga klara besked mer än något om deltagare och om att kyrkan är inkopplad?
Fattar inget och den jag kollat med vet inget heller. Mer än att et varit en trafikolycka. Men vare sig länstidningen eller lokaltidningen har skrivit nåt.
Hade varit klokt av chefen att åtminstone skiva vad de gäller. Nu vet jag inget och undrar. Jag är väl inte den enda i världen som läser jobbmailen fast jag är hemma och är sjukskriven?
Jag har förstått att du bor någonstans mellan mig och @athena_arabians , typ och tänker spontant på bilolyckan som skedde på midsommarafton/midsommardagens morgon med tre döda där man hade svårt att identifiera de omkomna? Utanför Virsbo?Känner mig rätt omskakad efter att ha läst jobbmailen och chefen skrivit om att mitt kontor är sorgdrabbat. Inga klara besked mer än något om deltagare och om att kyrkan är inkopplad?
Fattar inget och den jag kollat med vet inget heller. Mer än att et varit en trafikolycka. Men vare sig länstidningen eller lokaltidningen har skrivit nåt.
Hade varit klokt av chefen att åtminstone skiva vad de gäller. Nu vet jag inget och undrar. Jag är väl inte den enda i världen som läser jobbmailen fast jag är hemma och är sjukskriven?
Dom är väl ff inte identifierade?Jag har förstått att du bor någonstans mellan mig och @athena_arabians , typ och tänker spontant på bilolyckan som skedde på midsommarafton/midsommardagens morgon med tre döda där man hade svårt att identifiera de omkomna? Utanför Virsbo?
Jag har inte sett något mer, det fanns ytterligare en artikel men den var för pluskunder, något som jag av ren surhet vägrar bli.Dom är väl ff inte identifierade?
Enl aftonbladet i fm så var dom så svårt skadade att dom hade problem med att få ihop detJag har inte sett något mer, det fanns ytterligare en artikel men den var för pluskunder, något som jag av ren surhet vägrar bli.Sen tror jag inte att de släpper identitet innan de är 100 % säkra, men det kan ändå vara folk som vet vilka det handlar om.
Aha, jag tänker mest om bekanta vet att just tre personer skulle färdas den vägen och aldrig kom fram, då går det ganska så snabbt att räkna ut vilka det skulle handla om. Men det kan ju vara tre turister från något land som ingen har hunnit sakna än.Enl aftonbladet i fm så var dom så svårt skadade att dom hade problem med att få ihop det