Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har en bra särbo.Gudars ja. Särbon blev less på min icke-elektriska gersåg så han köpte en bordssåg som mer eller mindre permanent bor här![]()
Värst vad du yrar runt i närheten av mina trakter helt plötsligt?Kommit halvvägs typ. Strax iMotala. Gpsen går bananas här, den är inte uppdaterad sen jag fick den för 3 4 år sedan. Så just nu är jag ute på en åker och åker enligt den![]()
Det står en sådan såg även i min lada. Inte min. Man kan ju misstänka att jag hittat ett kap.Gudars ja. Särbon blev less på min icke-elektriska gersåg så han köpte en bordssåg som mer eller mindre permanent bor här![]()
Är sur,ingen dragon,skit i att annonsera den då! Och ännu surar blev jag när jag fastnade i broöppning![]()
Jag tar gärnaKom hit och hämta, eländet trivs alldeles för bra här. Jag har dragon på tre ställen som alla härstammar från samma planta![]()
TackKom hit och hämta, eländet trivs alldeles för bra här. Jag har dragon på tre ställen som alla härstammar från samma planta![]()
Det låter inte helt okomplicerat.Nu förstår jag M på ett helt annat sätt och frustrationen är på topp. Det ska till en bestämd man för att stoppa 9 års frustration. Det jobbiga är att nu börjar jag bli kär. Vi får se hur det blir.
Det låter inte helt okomplicerat.
@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.