Vet alltför väl hur det känns![]()
![]()
Kram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet alltför väl hur det känns![]()
![]()
Alltså jag vet inte. En skola på ena sidan och en 60 väg på andra. Kass uteplats men nära till skog och kanalen. Mina katter kommer jag inte våga släppa ut där å andra sidan vågar bara två gå ut ibland när jag är med pga av grannens hundar. Den tredje går ut oavsett varje dag.Inte ens tillfälligt? Det är ju en lösning tills du har möjlighet att köpa ditt boende![]()
Så jävla slemmigt.
Jag har gett upp på livet helt. Även om examinatorn hävdade att massor med människor inte blir godkända på sin uppsats, så känner jag mig som den enda mest misslyckade människan typ. Men denna gången fick jag värsta bra examinatorn som hade bra kritik och enormt vettiga argument. När han frågade mig vad jag själv tyckte var fel med uppsatse, och jag svarade att felet var att jag lyssnat på andra och inte bara gjort vad jag själv ville göra, så sa han att det var det bästa jag sagt under hela timmen. Det suger ju!
Det är klart att misslyckandet enbart är mitt, jag är vuxen och jag kan ta mer ansvar över den än vad jag kanske gjort. Nu är denna uppsatsen över i alla fall och jag får inte lämna in den fler gånger och det är nog i ärlighetens namn bra att gå vidare med ett helt blankt blad och skriva en ny i ett helt nytt ämne.
Så har någon några bra förslag på uppsatsämne inom juridikens underbara värld är jag idel öra. Om någon vet vad jag ska göra med mitt liv är jag också idel öra. Och om någon känner att de vill fortsätta rida in min häst är det också okej för jag känner att jag inte pallar mer nu (och han sköter sig egentligen jättebra).
Svar ja! Vad jobbar du med?
KramIdag skulle kära älskade mamma fyllt 78 år.
5 år sen hon gick bort.
Helt sjukt vad åren går.
Det är 6 år sen syrran gick bort och 9 sen pappa gick bort.
KramVarit med mamma på möte med Fonus idag. Inte så upplyftande
Efteråt köpte vi hem god mat och fika och bara umgicks
Nu är jag äntligen hemma och ska krypa ner i soffan.
Frågan är om man vill ta en time out eller om jag bara ska köra på nu medan jag ändå inte jobbar? Jag vet inte själv.Har du möjlighet att ta lite timeout?
Frågan är om man vill ta en time out eller om jag bara ska köra på nu medan jag ändå inte jobbar? Jag vet inte själv.
Examinatorn tyckte att jag skulle dricka en extra stor flaska vin och dansa bort mina problem och återkomma till honom med förslag så skulle han hjälpa mig strukturera upp mig. Hans argument var att de var bra för alla parter att bli av med mig.![]()
Har ni inga jägare i närheten?Fan fan.. Skulle släppa in katten. Hör då hur vildsvinen grymtar och springer över trädgården. Vill verkligen inte ha dom här..
Ja, men det är danskar och här ca en gång i månaden... Får sätta upp el staket tror jag.Har ni inga jägare i närheten?
Annars får du fixa så du kan skjuta dem själv.![]()