Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy satan vad jag har träningsvärk och ont överallt idag. Två veckors uppehåll och så sitsträning på det :arghh:
Glädjer mig dock åt att jag antagligen haft mer ont om jag inte lyckats håll mig fast i sadeln i går :up:
Är tydligen mer sadelfast än jag ger mig själv kred för. Men känner jag min ridlärare rätt lär jag INTE vara uppsatt på Herr Jättehäst nästa vecka, hennes nerver klarar inte såna stunts vi utförde :rofl:

Vaknat, insåg att kaminen inte tänt (igen :rage:) så gjorde rent den och hoppas den vill starta nu. Kröp ner under täcket igen så länge :p.

Jisses vad det blåser ute! Jag hade tänkt att slänga ut mossdödare/gräsgödsel idag men vet inte riktigt om det är mina marker som kommer få det.

Är ledsen.Vaket är över. Samtidigt som det är en fin sak att få följa någon till sista andetaget så är det en väldigt tuff del i jobbet och att dessutom stötta anhöriga i hela processen utan att bli för ledsen själv.

Vill bara hem och äta och sova nu men några timmar kvar innan dess...

Är ledsen.Vaket är över. Samtidigt som det är en fin sak att få följa någon till sista andetaget så är det en väldigt tuff del i jobbet och att dessutom stötta anhöriga i hela processen utan att bli för ledsen själv.

Vill bara hem och äta och sova nu men några timmar kvar innan dess...

:heart :heart :heart

Jag är evigt tacksam mot den som satt med pappa när han gick vidare. Ni gör ett fantastiskt jobb :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring