Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du. Och. Barn. Ska de droga dig eller kiddot? :angel: ;) :heart

Är inte ett heller :rofl:
Castade för en roll som mamma en gång. Skulle hålla en unge och därefter lägga ner den i en spjälsäng. Jag typ släppte ungen (lyckligtvis en docka :p ) i luften ovanför sängen så den landade med en duns. De bara "ok vi hör av oss".
Det gjorde de inte ;)

Hemma och ätit och vilat en stund. Intar kaffe men är fortfarande trött.
Har prinsessan i knät och funderar på om jag ska plugga eller åka tillbaka till jobbet en sväng. Leta boende är också en prio...
Hunden har haft sönder op såret genom att slå på det med tratten :down: så nu har jag lagt om det vadderat och hoppas det får läka ifred.
Solen lyser men blåser halv storm ute och jag borde rida men har verkligen ingen lust i dag.

Jag somnade när jag kom hem. Så sen middag.

På vägen in så var någon snäll nog att öppna den låsta dörren så att jag hann med hissen (låset krånglar ofta med upplåsningen och hissen är seeeeeeg :rofl: missar man en kan man stå i 100 år och vänta på att den ska komma tillbaka). Sen sa de väldigt glatt åt mig att ha en trevlig kväll när de klev av.

Jag: :confused::cautious::):D:D:D:D:D:D

Här är det liksom ingen som pratar med någon någonsin och aldrig är någon glad mot en heller.

Sen såg mig i spegeln och insåg att jag hade behövt borsta håret inna jag gick ut :rofl:

Slutsats: underhåller man grannarna med sitt utseende så är de trevliga tillbaka :rofl::rofl::rofl::rofl:

Upptäckt att det är pollensäsong sedan minst en vecka. Var lite nojjig att jag blivit kattallergiker. Glömmer det här med pollen varenda säsong. Första gången jag kommit igång med medicineringen så här tidigt :)

Segt. Det är lite drygt en timme kvar att jobba. Sen ska jag till stallet och rida ut i mörkret. Jag kan inte påstå att jag känner mig sugen på det.

Trillade handlöst på vägen hem, skrapade upp halva ansiktet, handflator och knän, blodiga på gruset som är kvar efter att snön försvunnit. Naturligtvis ingen desivon och bomull hemma. :meh:

Segt. Det är lite drygt en timme kvar att jobba. Sen ska jag till stallet och rida ut i mörkret. Jag kan inte påstå att jag känner mig sugen på det.
Fy Fahrenheit! Det hade jag inte vågat göra och jag vet inte ens om mina föräldrar hade tillåtit det. Om de hade fått reda på att jag skulle rida ute när det var mörkt är jag inte säker på att de hade tillåtit fortsatt ridning för mig på ett bra tag.

Hardly Pethead

Blåser satan här. Tyvärr strök min fina lykta med. Men jag får väl skära till några glasskivor så är den hel igen.

Fy Fahrenheit! Det hade jag inte vågat göra och jag vet inte ens om mina föräldrar hade tillåtit det. Om de hade fått reda på att jag skulle rida ute när det var mörkt är jag inte säker på att de hade tillåtit fortsatt ridning för mig på ett bra tag.

Hardly Pethead
Konstiga föräldrar?
Jag red ute när det var mörkt från 11 års ålder ensam.
De kunde komma och leta efter mig vid 21 tiden om jag inte var hemma då

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka