Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja alltså om något allvarligare händer. Det här var ju inget speciellt förutom att det svider och gör ont. Och jag kommer att se ut som ett misshandlaroffer några dagar :meh:

En kompis till mig för många år sedan var och åkte skidor med sin man. Hon gick genuint rakt in i en dörr, fick världens blåtira och hennes stackars man fick sneda blickar överallt. :grin: Särskilt när N sa till alla att hon gått in i en dörr. :rofl:

Konstiga föräldrar?
Jag red ute när det var mörkt från 11 års ålder ensam.
De kunde komma och leta efter mig vid 21 tiden om jag inte var hemma då

Känns som samhället och världen har förändrats. När jag var 11-12 släppte jag ut hästar i ett stall som låg på vägen till skolan som jag cyklade till. Var även ute sent och cyklade hem i mörkret.
Lugnt och man var aldrig rädd att nåt skulle "hända".

Ja alltså om något allvarligare händer. Det här var ju inget speciellt förutom att det svider och gör ont. Och jag kommer att se ut som ett misshandlaroffer några dagar :meh:

En kompis till mig för många år sedan var och åkte skidor med sin man. Hon gick genuint rakt in i en dörr, fick världens blåtira och hennes stackars man fick sneda blickar överallt. :grin: Särskilt när N sa till alla att hon gått in i en dörr. :rofl:

En kompis till mig fick hästens bakknä i ansiktet när hon skulle borsta benet. Men hon åkte hem och bytte om innan hon åkte till sjukhuset. Sambon fick inte följa med in i undersökningsrummet och det ställdes tusen frågor om vad som "verkligen" hade hänt. Vis av erfarenheten sket hon i att byta om nästa gång hon gjorde illa sig i stallet (den gången var det närkontakt med ett hinderstöd)

Jag knockade mig själv med kylskåpsdörren och spräckte ögonbrynet.
Ingen trodde på den storyn kan man ju säga

Varit ute och gått med stavar (jag hatar det verkligen, mer än jag hatar att springa till och med) ungefär 7km. Nu ska jag packa badkläder.

Blänger på katten. Katten blänger tillbaka. :cautious: Han kan eventuellt möjligen kanske vara lite irriterad i ögat och jag är jävligt nojig med ögon. Oftast är det normalt, men sen är det nåt som gör att det ser fel ut igen :cautious:

Jag har också haft en blåtira pga dörr :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 878
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka