Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avundsjuk. Var bor du?Nu visar termometern 13,7 grader och jag har slagit upp fönstret. Solen skiner mig i ansiktet och fåglarna kvittrar som galna!
Avundsjuk. Var bor du?
Ok. Det torde ju vara odlingszon 3 där. När jag flyttade så skulle jag ju inte bo sämre än odlingszon 3, men tyvärr blev det inte så.Falköping
Och köksfönstret ligger i lä. Längre bort i de stora träden blåser det storm.
Ok. Det torde ju vara odlingszon 3 där. När jag flyttade så skulle jag ju inte bo sämre än odlingszon 3, men tyvärr blev det inte så.
Tack!*stor kram*![]()
Zon 4. Något norr om Lindesberg. Snön har nätt och jämt försvunnit här och det är inget som blommar än.Vilken odlindzon hamnade du i?
När jag tittar ut är det alldeles vitt av snödroppar och blått av scillor![]()
Du är inte ensam,sen i går kväll så blåser det så huset nästan viker sig, tur jag har stor o tung bil när jag kör upp till huvudstaden idag.Vi håller på att blåsa bort här![]()
Det tar bra fart från fjällen...
Seriöst, jag trodde huset skulle dra iväg inatt![]()
ca 7 mil norr om @ztsu är det +9 i skuggan o storm.
Är ledsen.Vaket är över. Samtidigt som det är en fin sak att få följa någon till sista andetaget så är det en väldigt tuff del i jobbet och att dessutom stötta anhöriga i hela processen utan att bli för ledsen själv.
Vill bara hem och äta och sova nu men några timmar kvar innan dess...